Psychonauts 2 – Recenzie și opinie despre joc [XSXS, XOne, PS4, PC]

Tim Schafer așteaptă mult timp cu introducerea Psychonauts 2. Prima parte a ajuns pe piață în 2005 și, deși informațiile inițiale despre lucrările la continuare au apărut în 2012, abia la un deceniu de la premiera primei părți am primit prima noastră previzualizare a jocului. La acea vreme, Double Fine Productions nu se aștepta la sprijinul unui mare editor, așa că dezvoltatorul s-a bazat pe ajutorul fanilor – mai mult de 24.000 de jucători au decis să doneze peste 3,8 milioane de dolari pentru a crea elementul. De atunci, s-au întâmplat multe, studioul s-a alăturat familiei Microsoft, iar povestea s-a extins datorită banilor donați de gigantul american. Drept urmare, a fost creat un joc pe care fanii primei versiuni nu îl pot ignora și, în același timp, o aventură care poate încuraja o serie întreagă de fani noi. Dar să începem de la început …

Psihonauții 2 este o continuare completă

Double Fine Productions nu își uită realizările pentru a spune cel puțin, așa că ar trebui să știi asta de la început Psihonauții 2 este o continuare completă, Ceea ce continuă firele afișate anterior, în timp ce jocul poate stimula și amintirile. Personajul principal al aventurii este din nou Razputin Aquato, care a precizat încă de la început că își amintește încă de forțele puternice descoperite în prima poveste. Din acest motiv, este mai bine să abordați jocul știind ce s-a întâmplat în prima parte sau chiar atunci când jucați titlul din 2005 – dezvoltatorii dau intriga povestii sub forma unei animații la început, dar dacă nu aveți ocazia de a juca prima aventură, aici veți obține doar o serie de evenimente greu de conectat. Realizat pentru film este o iterație a jucătorilor care cunosc producția de ani de zile și au nevoie de o fișă specifică.

Revenirea la poveste era necesară pentru că Psychonauts 2, evaluat de colegi, începe după sfârșitul primei povești, Și odată cu echipa îi salvează pe psihonauții șefi. Deja în acest moment, dezvoltatorii au arătat că nu se vor încurca cu oameni care nu au citit prima tranșă. După un timp, personajul principal merge la sediul organizației, unde află că, de fapt, nu toate realizările sale din trecut sunt apreciate și că nu este un membru cu drepturi depline al organizației. În schimb, i se acordă insigna „Ucenic” și trebuie să-și demonstreze valoarea psihonauților.

Psychonauts 2 - Revizuirea jocului - Adversar

Se pare că prima ocazie de a demonstra apare destul de repede – primim informații despre „alunița” situată în sediul oamenilor cu abilități supranaturale. La început, protagonistul nostru nu are cele mai bune relații cu ceilalți tineri slujitori ai Școlii de telekinezie, plus că trebuie să înfrunte misteriosul și extrem de puternicul Mligula Galochio, principalul antagonist al producției. Povestea este uimitoare din multe puncte de vedere și ar dura 12-15 ore bune pentru a fi finalizată – dar nu sunt convins că merită să abordați elementul fără nici o cunoaștere a evenimentelor anterioare, deoarece pe tot parcursul poveștii Raz întâlnește mulți prieteni și autorilor nu le pasă cu adevărat de traducerea temelor individuale. Protagonistul participă la dialoguri care sunt adesea oarecum legate de aventura care a început în 2005.

READ  PS5 va primi un joc secret de la EA? Proiectul C s-a scurs pe Amazon - Unii jucători cred că Titanfall 3. Ad

Cu toate acestea, ceea ce distinge Psychonauts 2 revizuit de multe produse de acest gen este că oferă o gamă completă de emoții. Scenariștii s-au asigurat că noua propunere a fost amuzantă la fiecare pas (o dată cu comentarii pline de umor la evenimente sau mari pauze la premiere), în timp ce titlul Double Fine Productions abordează multe subiecte provocatoare legate de moarte, traume și boli mintale, iar dezvoltatorii primesc treaba făcută pe Totally. Fiecare problemă este tratată cu respectul cuvenit. Echipa Tim Schafer știe când să glumească, ceea ce este foarte cool, dar pune și probleme serioase. Cu toate acestea, trebuie să subliniez că este util să vă familiarizați cu aceste subiecte dificile dacă știți bine limba engleză. Din păcate, jocul nu a primit subtitrare în poloneză, așa că, chiar dacă avem un platformer 3D colorat aici, dacă doriți să vă adânciți în toate firele, trebuie să aveți o bună cunoaștere a unei limbi suplimentare.

Psychonauts 2 se concentrează pe posibilitățile largi ale personajului principal

Psychonauts 2 - Revizuirea jocului - Lupta

Așa cum am menționat, Psychonauts 2 este o continuare nu numai în ceea ce privește povestea, ci și în ceea ce privește gameplay-ul, Deoarece la începutul aventurii, dezvoltatorii ne oferă abilități bine cunoscute – telekinezie care vă permite să aruncați obiecte, abilitatea de a crea o minge specială pentru călătorii rapide sau plutind în aer, „tragând” cu PSI-Blast sau, în plus, după un timp, arsenalul a fost extins Raza pentru mai multe puteri, printre care pot distinge, printre altele, încetinirea timpului, opțiunea de a crea o conexiune dublă și o minte care vă permite să controlați gândurile altora.

Arată cu adevărat interesant pe hârtie și ambele abilități se încadrează în conceptul lumii prezentate, dar creatorii nu au putut să îmblânzească consola. În Psychonauts 2, toate abilitățile au fost distribuite pe Triggers și Bumpers, Deci, puteți ghici cu ușurință că lipsesc exact jumătate din butoane pentru a accesa întreaga gamă de abilități ale personajului principal. Drept urmare, trebuie să trecem de multe ori în meniu pentru a schimba puterile, ceea ce este uneori un pic frustrant, ca să fim sinceri. Pe de o parte, echipa a luat o decizie bună, oferind jucătorilor jocuri familiare și extinzând posibilitățile personajului principal, dar după primele ore am avut impresia că acest element ar putea fi mai bine rezolvat. Desigur, dezvoltarea abilităților nu este uitată – aici putem folosi nu numai puncte de experiență acumulate, ci și modificatori speciali, datorită cărora afectăm semnificativ abilitățile.

READ  Spider-Man 2 în aur! Un joc exclusiv PS5 gata de lansare

Psychonauts 2 - Revizuirea jocului - Duel

W Pionieri în psihologie 2 Nu doar că ne luptăm și folosim abilități, deoarece, așa cum se potrivește unui platformer tipic 3D, Raz bate sistematic locațiile post-răsucite. Cu toate acestea, personajul principal nu este un tigru agil sau un alt lombax și, din când în când, aveam senzația că elementelor platformei pregătite le lipsea fluiditatea corespunzătoare. Este ușor să sari în prăpastie sau să ratezi locul exact, deoarece protagonistul nu face întotdeauna mișcările noastre perfect. Problema nu apare la fiecare pas, dar după ce am avut ocazia să redau toate cele mai importante titluri din gen în ultimii ani, am simțit rapid că Double Fine Productions ar putea aplica mai mult acestui aspect. În același timp, trebuie să subliniez acest lucru: titlul rulează chiar și la 120 de cadre pe secundă pe Xbox Series X | S, dar nu am întâlnit nicio eroare în timpul jocului. Echipa Tim Schafer și-a luat timp pentru a aduce o mare aventură pe piață.

Deși realizez că secvența platformei ar putea fi îmbunătățită în mai multe locuri, nu mă pot plânge de nivelul de dificultate și de faptul că jucătorul nu se ține de mână – Psychonauts 2 revizuit nu este doar o altă intrare în care vedem o săgeată mare pe ecran pe care scrie „Du-te aici” de la început până la sfârșit. Studioul se bazează cumva pe un experiment școlar puțin vechi, în timpul căruia jucătorul descoperă în primul rând ce direcție trebuie să meargă sau ce să facă pentru a avansa povestea. Rezolvarea puzzle-urilor pregătite este adesea ușoară, dar există și puzzle-uri care necesită o mișcare a creierului. Dezvoltatorii de multe ori nu oferă o soluție la această problemă și am impresia că și aici este necesară o bună cunoaștere a limbii engleze.

READ  Afișări Diablo IV Beta și galerie de ecran. Așteptată a fi destul de atmosferică, versiunea beta deschisă va începe pe 24 martie

Psihonauții 2 este o experiență unică

Psychonauts 2 - Revizuirea jocului - Gura plină de acțiune

Problemele care o fac Psychonauts 2 evaluat de colegi este o experiență cu adevărat unică și există, fără îndoială, niveluri. Continuarea menține un stil de artă specific care poate să nu atragă toată lumea, dar în cele din urmă, totul se încadrează în ipotezele jocului și ne permite să mergem în multe locații excelente. După cum știți, Raz este unul dintre agenții organizației menționate anterior, care este cu siguranță foarte dornică să sară în mintea celorlalți și fiecare astfel de călătorie este un adevărat roller coaster cu diferite emoții și idiosincrazii. Din introducere, ne hrănim cu mai multe imagini de care Christopher Nolan nu se va feri în continuarea „Incepției”, schimbarea frecventă de perspectivă, adversarii surpriză sau duelurile cu șefi uriași și puternici fac ca titlul să fie demn de aplauze. Privind locul, nu puteți vorbi deloc despre caracterul generației următoare, care este foarte mult influențat de momentul creării site-ului, dar toate neajunsurile au fost compensate de designul și site-urile uimitoare – acesta este cu siguranță unul dintre cele mai tari puncte ale jocului.

În Psychonauts 2, baza Psychonauts este o locație foarte importantă. În această etapă, putem întâlni multe personaje și, datorită conversațiilor, obținem informațiile necesare despre complotul principal sau obținem misiuni secundare care ne permit să continuăm acțiunile următoare. Double Fine Productions a avut grijă de multe momente uimitoare, în timp ce dialogurile și firele sunt atât de extinse încât ne pot distrage atenția de la partea principală a complotului – atunci jocul de platformă devine un joc de aventură și vă permite să explorați în continuare această lume interesantă. niveluri.

Psychonauts 2 este o continuare excelentă a jocului, pe care mulți l-au subestimat

Dezvoltatorii Double Fine Productions și-au confirmat arta, aducând pe piață un alt articol care îi va încânta pe fanii muncii lor. Tim Shafer a introdus o nouă aventură, a Psychonauts 2 este un titlu care extinde conceptul predecesorului său în multe feluri. Primul loc a durat ani să fie apreciat de publicul larg, în timp ce datorită conceptului Microsoft, mulți jucători au avut ocazia să afle despre povestea lui Raza de la premiera sa. Unele dintre defectele acestui diamant interesant sunt lipsa de localizare, dar, sperăm, acțiunile jucătorilor vor avea efectul dorit.

Dacă aveți nevoie de un platformer 3D de modă veche, care impresionează prin locații și evenimente – Pionierii psihologici s-au întors la saloane!