Assassin’s Creed Valhalla: Furia Druizilor – Recenzie și opinie [PC, PS5, PS4, XONE, XSX|S]

Nu aș descoperi America spunând că ultimele trei tranșe din seria Assassin’s Creed seamănă cu mândria noastră națională pe mai multe niveluri – The Witcher 3: Wild Hunt. Assassin’s Creed: Origins a fost primul care s-a bazat foarte mult pe elemente RPG, dar acest amestec de genuri nu a funcționat pentru toată lumea. Ubisoft este îmbunătățit cu Assassin’s Creed: Odyssey și chiar mai bine cu Assassin’s Creed Valhalla, cea mai bună parte a „noii trilogii”. Calitatea este menținută cu expansiunea Eivor Adventure 1 a lui Clan Raven? scuze dar nu.

Călătorie în necunoscut

De data aceasta personajul principal se mută pe Insula Verde. Acolo îl întâlnește pe vărul său – Breed – care încearcă să-și construiască țara în Irlanda. Din păcate, oamenii din acea țară nu sunt dispuși să-l ajute pentru că este păgân. Extrem de compătimitor și ascultați fiecare subiect păgân, dar aceste trăsături de personalitate nu au fost suficiente pentru a permite personajului menționat mai sus să joace un rol mai mare în Irlanda.

Assassin’s Creed Valhalla: Gniew Druidów Așadar, se concentrează pe ajutorul vikingilor din familia noastră. În timpul aventurii, ni se prezintă multe personaje, dar este dificil să le laudăm din cauza a ceva de aici. În ceea ce privește baza, locuitorii Insulei Verzi – în afară de Ciara, care a reușit să surprindă din nou și din nou – sunt amabili și greu de simțit că acordă mai multă atenție lui Ivor – cel care a cucerit toată Anglia. Trecutul și planurile lor de viitor nu m-au impresionat prea mult și m-am abținut în mod miraculos de a sări peste dialoguri.

READ  Promoție gratuită Apple TV + Samsung Tizen Cum se utilizează

Puteți simți, de asemenea, potențialul neutilizat alături de fiii lui Dano, omologii lor antici. Urmăriți materiale promoționale Preoții s-au enervat Am simțit că vor juca un rol mai mare în complot, și orice mod de a face față buruienilor lor în timp ce își îndeplinesc ritualurile rele ar crea creasta de găină pe carne. În versiunea finală, principalii adversari ai Irlandei sunt stabiliți la maximum și, în timp ce scriu o recenzie a doua zi pentru a finaliza conținutul descărcabil, nu-mi amintesc cui aparține. Acest lucru dovedește doar cantitatea de preoție pe care creatorii au fost tratați neglijent.

Nici o idee

Assassin's Creed Valhalla: mânia preoților - fiii lui Dan

Negativele sunt deja făcute Furia lui DruidDe remarcat este și povestea și misiunile secundare. Primul nu este altceva decât o copie a acestuia în bază (atacarea cetăților, căutarea indivizilor fiilor lui Dano după găsirea unor indicii în locuri de santinelă etc.) și probabil a adus 2-3 misiuni de aer proaspăt. Și atunci când au făcut-o, neajunsurile suplimentului au putut fi uitate pentru o clipă, deoarece ipotezele generale ale complotului nu erau atât de rele. Pe de o parte, căutările secundare colectate de la mansarde au fost cele care au primit AC: Origins o înfrângere severă – o extensie artificială a jocului prin intrarea în poziția X și eliminarea țintei Y. Și cea mai proastă parte a fost că aproximativ o cincime dintre toate extinderea a fost concentrată asupra lor.

Puteți ierta câteva conținuturi suplimentare pentru AC: Valhalla datorită coloanei sale sonore grozave – Einar Selvik a făcut din nou treaba și a oferit publicului o coloană sonoră care se poate relaxa în momentele potrivite, permițându-vă să explorați satele învecinate și în altul – să înghețați sânge în vene în timp ce ne apropiam de cei mai mari dușmani ai lui Ivor. Julie Folies, actrița de dublare mai sus menționată Ciara, a cărei voce minunată va fi auzită de mai multe ori în timpul scenelor care au durat câteva minute, a făcut de asemenea o treabă grozavă.

READ  AMD FidelityFX Super Resolution Test - Verificăm performanța și calitatea imaginii. Este o adevărată competiție pentru NVIDIA DLSS?

Assassin's Creed Valhalla: The Wrath of the Druids Review - Antagonist

Așa cum se întâmplă deja cu Ubisoft, francezii nu au dezamăgit atunci când au proiectat site-ul. Cunoscută pentru mlaștinile și zonele umede, partea de nord-vest a Europei era predominantă în Irlanda în secolul al IX-lea. Personajul principal se îneacă de multe ori în noroi, sare în lacurile murdare sau țâșnește peste râuri pentru a ajunge la proprietăți imobiliare greu accesibile. Sincer să fiu, când vizitați Insula Verde, puteți simți parfumul satului plutind în aer – designerii de site-uri au arătat încă o dată că pot oferi priveliști minunate clienților lor.

Pachetul de expansiune Assassin’s Creed Valhalla include activități de aventuri suplimentare cunoscute în Anglia, astfel încât fanii Kissing Walls vor avea o mulțime de activități aici. Maximizează Furia lui Druid Ar fi nevoie de până la 15 ore pentru a găsi toate comorile, a distruge locurile poluate, a ucide drengros și animale mitice sau a vâna paginile purtate de vânturi. Singurul lucru nou în acest sens sunt punctele de vânzare cu amănuntul pe care trebuie să le reluăm pentru a îmbunătăți relația de afaceri dintre Dublin și Anglia. Aceasta este o activitate suplimentară care oferă o gură de aer proaspăt, care – dacă ne interesează o poveste de aproximativ 6/7 ore – poate fi evitată, dacă ne place, cu un doc spațios.

(Nu merită sau nu

noi vom … Assassin’s Creed Valhalla: Gniew Druidów Urmărește calea lui Assassin’s Creed: Origini ascunse. Ambele adăugiri de caracteristici nu au oferit cu adevărat nimic nou și sunt doar materiale de umplutură urâte care apelează – îndrăznesc să spun – doar persoanelor care au eliberat Anglia 100% și încă vor să facă mai multe activități în lumea vikingilor. Noile zone sunt frumoase, povestea – în afară de personajele superficiale – nu este atât de rea, dar personal aș fi sperat la ceva mai mult. Pentru ceva care aduce seria despre Asasinii mascați un pic mai aproape de nivelul de expansiune al vrăjitorului 3. Îmi țin degetele încrucișate pentru a face invazia Parisului și mai eficientă.

READ  Luptă cu dinozauri. Ochii oamenilor de știință au ieșit din orbite când au văzut asta

Suplimentul a fost revizuit pe un PC cu GTX 1080, 16 GB RAM și procesor i5 8600K. Setări grafice 1440p (QHD): foarte inalt, Jocul nu a avut decupaje, iar cadrele pe secundă au scăzut rar sub 65. Îmbunătățirea a fost mult mai gravă în condițiile de bază.