Avengers Time Valak – The Nun (2018) recenzie de film

Un cleric, vindecător și aventurier pornește într-o expediție în adâncurile unei mănăstiri străvechi și nesfârșite pentru a opri un mare rău. Vor reuși să-l învingă pe șeful final? Nu, aceasta nu este o descriere a unui alt RPG sau film fantastic. Aceasta este doar o recenzie a „The Nun” de Corin Hardy.

puzzle? puzzle? Ascunderea anumitor informații de la privitor și dezvăluirea lor doar în marea finală? Cine are nevoie de asta? Primele scene din „Călugărița” ne arată răul care s-a răspândit într-o mănăstire rurală românească. Este puternică, nimic nu se poate compara cu ea și nimic nu o poate opri… cu excepția unei uși de lemn închise. Vedeți, acesta este întotdeauna un obstacol de netrecut pentru demonii puternici. Cu toate acestea, prima forță expediționară a lui Good s-a transformat în praf. El trebuie să intervină Centrul de comandă al supereroilor Vaticanul însuși. Episcopii încărcați cu aur trebuie să aleagă omul potrivit pentru această sarcină specială. Din fericire, un preot exorcist „trecea prin Europa cu hamali” și le stătea la dispoziție. El seamănă cu Indiana Jones ca aspect și temperament și chiar și purtând o pălărie similară, cu siguranță va face față acestei sarcini dificile. Cu toate acestea, el nu va merge singur la porțile iadului. După cum o dictează logica, ei vor fi asistați de o călugăriță cu experiență, cu experiență în exorcism, familiarizată cu zona în care merg și având o cunoaștere perfectă a limbii române, ceea ce probabil le va fi de folos într-o țară străină… sau nu, Așteptați, Cea mai bună opțiune ar fi un novice deplin care nu și-a luat încă jurămintele monahale și are la fel de multe în comun cu România cât are Agenția Spațială Poloneză cu zborul spațial. Deci ce ar putea merge prost?

READ  Jamal Edwards a murit. Vedeta britanică YouTube avea 31 de ani

La sosirea sa, s-a alăturat echipei Rogue/Melee French Canadian (da, vă reamintesc că are loc în România) și împreună și-au propus să cucerească metroul din mănăstire. Ca orice castel roman (după americani), este de o dimensiune care l-ar face pe Vlad Dracula mândru. Se pare că este și reședința lui. Dar acesta nu este Evul Mediu, ci mijlocul secolului XX. Există deja electricitate. Călugărițele au nevoie de el să asculte seara radioul, care desigur uneori se aprinde de la sine în miezul nopții. Un tratament minunat și inovator. Cred că este prima dată când văd ceva atât de original într-un film de groază. După cum spuneam, avem curent, dar mănăstirea are lumini? uită asta! Ce va face atunci bietul diavol? Pe lângă briza care stinge lumânările omniprezente, avem și o altă suflare a tacticii originale de sperietură…

Pentru decent Film fantezie După cum se cuvine unui film de groază, răul principal se află în adâncul pământului. Pentru a ajunge la ea, trebuie să o faci Completați misiunile secundare Găsiți câteva informații. De aceea novice-ul nostru vorbește cu alte călugărițe, preotul adună informații din cărțile vechi care zăceau în holul principal, deschise la o pagină despre demonul Valak, iar canadianul francez luptă cu zombi într-un cimitir din apropiere. După cum puteți vedea, totul se potrivește logic și este complet natural. Între timp, ucenicul nostru dezvoltă abilități supranaturale și are viziuni despre unde să meargă și ce să facă. Modul simplu este activat.

Dar, dar, evenimentele se petrec foarte repede, așa că să încetinim puțin, pentru că filmul va dura 40 de minute, și totuși publicul a plătit bilete pentru o difuzare mai lungă. Înainte de marea finală, vom vedea mai multe lumânări stinse, șoapte mai ciudate și tulburătoare, mai multe umbre care se târăsc pe spatele personajelor principale și mai multe lupte cu zombi. Un răsfăț pentru toți fanii horror. Pentru asta au plătit telespectatorii! Vor avea loc și primele bătălii cu principalul „ticălos”. O scenă ca în „The Matrix” în care Neo se luptă cu o hoardă de agenți și la un moment dat îi aruncă pe toți deoparte? De ce nu?

READ  Câștigătorii și laureații celei de-a 63-a ediții a Festivalului de Film de la Cracovia

Dar să trecem la marea finală. Lupta directă împotriva unui inamic mai puternic sună ca o idee bună, nu? Mai bine, deconectați-vă pentru a o găsi mai repede. E bine că personajele principale și-au dat seama. Datorită acestui fapt, putem admira cum sunt eliminate unul câte unul. Nu au nicio șansă, pierd, sfârșitul filmului. Dar cumva au reușit să-l învingă pe diavol până la urmă. La punctul culminant, trebuie să recunosc că, în ciuda celor mai bune intenții ale mele, nu m-am putut opri din râs. Această scenă mi-a amintit mult de momentul din „The Green Mile” în care „Wild Bill” Wharton scuipă gardianul împreună cu rămășițele tortului pe care tocmai l-a mestecat.

Aceasta este imaginea care mi-a fost imprimată în memorie după vizionarea filmului „The Nun”. Nu am întâlnit nimic original în timpul emisiunii. Filmul a fost mai mult amuzant decât înfricoșător pentru mine. Prostia și comportamentul personajelor principale au fost șocante. Intriga liniară direct dintr-un RPG constă în abordarea unei anumite locații, găsirea articolului dorit și apoi trecerea la următoarea misiune (scena următoare). Formele de frică pe care le-am primit au fost dureros de banale și banale. Un radio care se aprinde singur în miezul nopții, o umbră care se târăște lângă tine, un monstru care poate fi văzut doar în oglindă și apoi dispare brusc când te întorci spre el, o față înfricoșătoare care apare brusc cu adăugarea unui sunet puternic – totul s-a întâmplat înainte.

Personajele și poveștile lor sunt aproape copii ale personajelor din alte filme de groază sau arhetipuri pentru astfel de personaje. Un preot care în trecut nu a reușit să execute un exorcism asupra unui băiat și se simte vinovat pentru asta – el. E aproape o călugăriță sfântă care face totul bine. Un tip amuzant, ușor nebun, cu care spectatorii se pot identifica și el va arăta ce poate face în marea finală – el este. Un demon puternic, în ciuda multor încercări, nu poate face față oamenilor obișnuiți și în cele din urmă îi învinge – Prezent. Cred că „călugărița” este cu siguranță cea mai slabă parte a lumii „prestigiilor”. În timp ce puteai vedea atmosfera, misterul și uneori idei originale în părțile anterioare, o persoană care a vizionat mai mult de 10 filme de groază în viața sa ar trebui să ghicească cu succes cum vor decurge evenimentele din „The Nun” de la început până la sfârșit și cum vor merge lucrurile. se va dovedi. Se va termina. Am fost foarte dezamăgit de această producție, mai ales că așteptările mele erau atât de mari.

READ  Producător Pepco și Olsen din Lodz

8/10 ca film fantastic,
8/10 Este un film bazat pe un joc RPG,