DNA (2019) – recenzie, opinie după mijlocul celui de-al doilea sezon al serialului [Canal+]. A fost trafic de copii, acum trafic de organe

DNA (2019) – recenzie, opinie după mijlocul celui de-al doilea sezon al serialului [Canal+].  A fost trafic de copii, acum trafic de organe

Rolf reușește să-și recapete slujba la poliție după ce aproape că îl bate cu moartea pe unul dintre colegii săi. Din întâmplare, dă peste o rețea de trafic de organe umane care îl va duce înapoi la sursa unei conspirații de amploare organizată de bandiți care profită de mizeria umană. Deci un pic de divertisment!

Primul sezon din „DNA” s-a încheiat într-un mod emoțional foarte greu, dar în același timp într-un mod frumos. Dând dovadă de sensibilitate și reținere, creatorii serialului nu au optat pentru simplul final fericit de la Hollywood, oferind în schimb o soluție mai realistă care încurajează conversația. Cum se leagă episoadele celui de-al doilea sezon de această situație? Subiectul este închis, așa că ne concentrăm pe o poveste nouă? Și unde se află, până la urmă, acest fir este o adevărată mină de emoții! Bineînțeles, creatorul serialului, Torleif Hoppe, a hotărât să-l zgârie până la ultima picătură, stricând mesajul ultimului episod din seria precedentă și făcându-l puțin ciudat pe Rolfe. Privește cu atenție, acesta este un caz rar în care sezonul următor îl strica retroactiv pe cel anterior. un pic.

DNA (2019) – recenzie, opinie după mijlocul celui de-al doilea sezon al serialului [Canal+]. Dar asta era deja…

În sezonul precedent al serialului danez, spectatorii au putut auzi în mod regulat Limba noastră frumoasă, deoarece o parte semnificativă a acțiunii a avut loc în Polonia. O colaborare interesantă care a făcut cu siguranță serialul mai interesant atât pentru telespectatorii danezi, cât și pentru cei polonezi. Sezonul doi urmează un model similar, doar că de data aceasta Rolf va vizita România în căutarea adevărului. Într-o oarecare măsură, intriga repetă unele dintre soluțiile luate din primul pachet de episoade, deși le pune într-un context suficient de nou încât spectatorul să nu aibă impresia că urmărește același lucru a doua oară.

READ  Calendar de proiecție 26 mai - 1 iunie 2023

Încă o dată, viața privată a personajului principal este amestecată cu viața profesională. Din pură întâmplare, detectivul se găsește pe urmele traficanților de organe interne și nu este întotdeauna luat de la donatori dispuși, dar de fiecare dată ocolind procedurile și măsurile de securitate corespunzătoare. Ancheta capătă rapid amploare, dezvăluind existența unei mari rețele criminale cu anvergură internațională. Ca și până acum, în afară de Rolf, vedem și aventurile tinerilor direct afectate, ca să spunem așa, de tema principală a acestui sezon. Ei sunt Mario și Nicoletta Zaharia, frați tineri plecați în străinătate după bani. Călătoria lor, ca și în cazul Julietei din Sezonul 1, este un roller coaster total de accidentări și coincidențe, mici succese și mari eșecuri. Scriitorii serialului au foarte multe talente pentru a construi o poveste în așa fel încât spectatorul să creadă că personajele au reușit în sfârșit să-și tragă sufletul pentru o secundă, iar după o secundă se dovedește că au probleme și mai mari. . ..

DNA (2019) – recenzie, opinie după mijlocul celui de-al doilea sezon al serialului [Canal+]. Foarte atractiv, deși uneori naiv

Cazul este pe rol

După ce am văzut în prima jumătate a sezonului, încep să am unele îngrijorări cu privire la cum va arăta finalul din seria a doua. Primul sezon a fost și el năucitor, surprinzând în mod regulat și trăgând proverbialul covor de sub picioarele privitorului. Din păcate, acest lucru a fost adesea în detrimentul logicii și al credibilității. Întregul sezon a fost un mare festival de coincidențe, la fel ca descoperirea ocazională de indicii sau evadarea, când era suficient să așteptați și cazul s-ar rezolva de la sine, nu este un lucru rău, așa că nu puteți baza intriga. accent principal asupra lor. Sezonul doi acum, în care am avut patru episoade, promite de asemenea să fie la fel. Situații precum Rolfe care trece literalmente de oamenii pe care îi caută ridică bine presiunea în timpul spectacolului, dar pur și simplu sunt prea multe lick-uri similare în serie.

READ  Filmul „Full Time” a fost proiectat în cadrul Săptămânii drepturilor omului

În primul sezon, actoria m-a deranjat pe alocuri. Nu de la personajul principal, deloc. Anders Berthelsen este foarte convingător în rolul lui Rolf – privitorul începe rapid și puternic să simpatizeze cu personajul său, simțind durere în spatele ochilor. De obicei, vorbește destul de încet (cu câteva excepții puternice), dar în reacțiile sale, gesturile mici și expresiile faciale se află profunzimea și nuanța acestei personalități. Zofia Wichłacz ca Julieta este la fel de puternică, uneori infinit mai bună. Scenariul o face să spună lucruri ciudate din când în când și să ia decizii destul de ciudate, dar asta nu este vina actriței – o parte din acel dialog nu ar fi fost ridicat nici măcar de cea mai bună actriță din lume. Sunt momente, însă, când Julieta își dă seama de adevărul despre fiica ei, când Whichwax urcă emoțional la astfel de înălțimi încât până și o piatră varsă o lacrimă. Personajele principale sunt, de asemenea, foarte satisfăcătoare. Alți polonezi, în schimb, s-au prezentat mult mai rău, prezentând adesea textul într-o manieră atât de blândă și inexpresivă, de parcă polonezii nu l-ar fi jucat deloc, dar cineva i-ar fi învățat pe danezi câteva propoziții pe care să le arunce în fața lor. camera și am decis că este suficient. Poate pentru piata daneza… nu stiu limba romana, asa ca e greu de spus daca aici avem de-a face cu o situatie asemanatoare, dar in cateva locuri am avut impresia ca actorii nu au reflectat asupra dramei. a situației în care s-au aflat, așa că ar putea fi ceva în neregulă.

„DNA” face parte din seria „Guilty Pleasure”. Se ocupă de chestiuni foarte serioase și o face uneori cu un simț al umorului cu adevărat impresionant, dar este și plin de absurdități, răsturnări înfiorătoare ale intrigii, coincidențe convenabile și altele asemenea, care îl fac greu de luat în serios. Cu toate acestea, pur și simplu nu poți face asta – poți aborda subiectul într-un mod mai interesant și te poți lăsa purtat de poveste, pentru că este plină de viață și plină de momente atractive și atrăgătoare, în ciuda celor menționate mai sus. probleme, este bine de urmărit. Nu am urmărit încă finala și sunt sigur că situația din ea se va schimba de la minut la minut, făcându-l pe spectator să ghicească tot timpul cine, ce și de ce. Recunosc că sunt puțin nerăbdător.