Elex 2 recenzie – recenzie. Au făcut-o din nou!

Elex 2 recenzie – recenzie.  Au făcut-o din nou!

Piranha Bytes a făcut-o din nou – a dezvoltat un alt joc bazat pe fundație goticAsta va atrage fanii ore întregi. În special, explorarea unei lumi foarte frumoase și diverse, o poveste puțin mai puțin, care se încadrează într-un film SF și, în sfârșit, o îmbunătățire, nu „de lemn”, ca prima parte a sistemului de luptă. În general, numărul de modificări pozitive mici este atât de mare încât a doua Alex Ea poate deveni pentru „persoană” ceea ce a fost pentru predecesorul ei gotic 2. starea de continuare făcut Așa că creatorii au reușit să o evite. În plus, au arătat că nu stau pe loc, iar tendințele din industrie nu le sunt străine.

Piranha și-a făcut temele? cu siguranta da. Ai făcut vreo greșeală? Absolut nu – acestea sunt lucruri pe care fanii dezvoltatorului german le ignoră de ani de zile. Înclin chiar să spun că unele dintre aceste neajunsuri nu vor deranja oamenii care au o atitudine sceptică față de jocurile „de tip gotic”. Avantajele și dezavantajele sale nu sunt străine de adevăr Alex 2Dar primul este mai puțin iritant, în timp ce al doilea este mai mult decât de obicei.

De exemplu, explorarea, care era deja făcută în „One”, a fost făcută cu brio. Magalan a vrut să călătorească în lung și în lat, iar jetpack-ul l-a făcut leneș, permițând cât ai clipi să se afle la poalele unui munte înalt și să evite coborârea anevoioasă „off-boot”. În continuare, acest instrument revine atât cu funcții vechi, cât și noi.

După instalarea upgrade-ului corespunzător, pe lângă decolarea standard, devine posibil să zburați pe distanțe lungi. Regret că am decis să fac acest upgrade relativ târziu, pentru că este foarte util – nici măcar pentru deplasarea dintr-un loc în altul (ăsta e scopul teleportării), ci pentru a parcurge rapid distanțe mai mici și… în luptă. Văzând punctul de la orizont, până la care trebuie să mergi câteva zeci de secunde, este suficient să faci „ziuuuuuum!” – Și iată-te. Iar când logodna nu mai iese în cale, căutăm în zadar o manevră de reflecție mai bună care să ne tragă sufletul și să vindece silueta.

READ  În cele din urmă, vom învinge cel mai periculos tip de cancer la creier

Dacă așa crezi chiar acum Alex 2 Este diabolic de solicitant, așa că nu-ți face griji – nu este. Studioul Piranha Bytes ne-a obișnuit cu pornirile grele, dar jucând la un nivel de dificultate mediu, nu am avut probleme majore. Nu că le-aș căuta cu forța și aș lua o lopată în soare – adică cu un tub de metal pe un pitic cu un craniu marcat pe el – dar m-am aventurat adesea în zone în care trebuia să merg mai târziu (de exemplu, adânc în gheață Ignadon) și nu s-a mai întors de acolo Coada înfiptă. Este posibil datorită camarazilor tăi, care nu numai că te ajută să scapi de barierele de sănătate ale adversarului, dar și să le absorbi eficient atenția. Și dacă monstrul s-a dovedit a fi foarte dificil, l-am marcat cu o pictogramă pe hartă – nu am scris că Piranha Bytes evoluează? – Să o reîntâlnesc după un timp. Am făcut același lucru cu cufere și dulapuri când nu aveam abilitățile potrivite.

Explorarea este planificată în acest fel cu un sistem de luptă îmbunătățit – la urma urmei, tragerea este distractivă: bara de combo a fost abandonată și importanța rezistenței a fost puțin redusă – și o poveste similară cu cea a primei Alex Asta a fost suficient pentru a intra în noul joc „Piranha”. Dar nu a fost suficient pentru a reține un căscat până nu am văzut echilibrul? Puțin, din păcate, da.

Alex 2 Pe scurt, orice scurtă Întrebări frecvente

Îmi dau seama că poate fi frustrant să găsești răspunsuri la cele mai presante întrebări din text. De aceea am decis să-ți fac viața mai ușoară și să le adun într-un singur loc. Sper că am rămas fără soartă.

Câte fracturi sunt?

Puteți învăța din reclamă care în Alexi 2 Vor fi cinci grupe. Pe lângă Albs, Berserkers, Haiducii și Clericii care apar în „unu”, există un nou partid cunoscut sub numele de Morkoni. Te poți alătura vreuneia dintre aceste facțiuni? Da – dar nu imediat. La început, vă puteți alătura doar rândurilor Albs (în sfârșit!), Berserkers și Morkons. Celelalte două grupe nu ne vor accepta decât mai târziu în joc. M-am alăturat iubitorilor de magie și de sabie – mi s-a părut cel mai blând – și apoi i-am putut abandona în favoarea haiducilor. Deci presupun că drumul către cler trece prin Alpi.

READ  Cum să scapi de „Pelican”? Trucuri secrete ale antrenorilor

Puteți finaliza jocul fără să vă alăturați vreunei facțiuni?

La început, mi s-a părut că – în ciuda reclamelor zgomotoase – asta nu era posibil și jocul mă va forța să aleg o parte pentru a putea continua intriga. după terminarea de la Alexa 2 Cu toate acestea, am descărcat un „Salvare” anterior pentru a-l verifica. Spre surprinderea mea, am reușit să merg înainte fără să iau o decizie când mi s-a părut inevitabil. Deci nu sunt sută la sută sigur dacă puteți finaliza jocul în acest fel, dar pare destul de probabil. Oricum, alegerea nu este oarecum ineficientă, deoarece ne interzicem automat accesul la cea mai bună armură sau chiar la magie, ca să nu mai vorbim de misiunile de facțiuni.

Câți însoțitori sunt? Poti romanta?

În timpul aventurii mele, am întâlnit șapte personaje cu care am putut fi cot la cot pe tot parcursul complotului. Unii dintre ei sunt prieteni vechi „numărul unu”, așa că nu vă voi strica surprizele. Este suficient să spunem că fiecare jucător ar trebui să găsească pe cineva care să completeze perfect stilul său de joc. Când vine vorba de dragoste, există trei opțiuni – toate femeile – una pentru fiecare dintre facțiunile principale, Albs, Berserkers și Morkons. Enumerându-l, va trebui să vă stric distracția din nou, așa că mă voi limita la faptul că vă puteți întoarce în sânul Kajei. Relațiile protagonistului cu aceste personaje depind de deciziile sale, de grupul căruia îi aparține și de gradul de distrugere (indicatorul corespunzător de răceală în prima parte).

READ  Cum va funcționa următoarea consolă Sony?

Cât durează să treacă Alexa 2?

Alex 2 Este un joc masiv de zeci sau chiar sute de ore – dacă vrem să știm tot ce are de oferit. Am petrecut cincizeci și cinci cu acest titlu. Eram grăbit, așa că cu siguranță am ratat câteva misiuni secundare. Cred că ar mai dura zece ore, poate chiar cincisprezece ore pentru a experimenta tot ceea ce o aventură are de oferit.

poti sa te joci Alexa 2 Fără să știi „cel”?

Cred că da, deși recunosc că nu sunt persoana potrivită pentru a judeca această problemă. Practic pentru că primul Alex Am trecut prin asta de două ori și știu că e din interior spre exterior. Cu toate acestea, creatorii aseamănă eficient evenimentele „persoanei” – acum le putem privi pe unele dintr-o perspectivă diferită – iar NPC-urile care se întorc explică în câteva cuvinte unde le cunoaște protagonistul. Așadar, dacă v-ați revenit din prima parte, puteți totuși să le dați o șansă celor doi – și dacă doriți?

Cum este versiunea în limba poloneză?

Traducerea este bună – nu am observat erori majore. Cât despre dublare… ei bine, e greu de ascultat uneori. Actorii polonezi – așa cum se întâmplă adesea – au înregistrat replici individuale separat, fără să cunoască contextul. În consecință, este imposibil să se calculeze situația în care intonația unei anumite fraze nu coincide cu semnificația acesteia sau accentul nu este în partea propoziției care ar trebui să fie. După ce ai schimbat versiunea lingvistică a jocului în engleză, este mult mai bine. Doar știi ce? La urma urmei, oricum am preferat să joc în poloneză. Poate că acest lucru se datorează insultelor familiare, dintre care există nenumărate aici. Cred că ar fi trebuit să adauge ceva „umor” dialogurilor normale – din fericire mult mai puțin decât să vorbească despre asta în „numărul unu”.