Există o decizie finală cu privire la suspendarea lui Jude Bellingham. Apelul lui Real Madrid a fost luat în considerare

Există o decizie finală cu privire la suspendarea lui Jude Bellingham.  Apelul lui Real Madrid a fost luat în considerare

Jude Bellingham zobaczył czerwoną kartkę po zakończeniu niedawnego spotkania Valencii z Realem Madryt. Anglik nie zagra w kolejnych spotkaniach „Królewskich”. Cadena COPE informuje o ostatecznej decyzji w tej sprawie.

Ostatnie ligowe spotkanie „Los Blancos” wciąż jest przedmiotem wielkiej dyskusji. Gil Manzano zakończył bowiem mecz w momencie dośrodkowania w pole karne Valencii.

Mai mult text sub videoclip

Wówczas do siatki trafił Jude Bellingham, ale ten gol nie został już uznany. Po chwili Anglik ruszył w kierunku arbitra i zobaczył czerwoną kartkę.

To był pieprzony gol, piłka była w powietrzu. Co to, k***a, ma być? – miał krzyczeć w kierunku sędziego. Za te słowa groziło mu nawet miesięczne zawieszenie.

screen

W środę Komisja Ligi ukarała Bellinghama. Anglik miał pauzować przez dwie najbliższe kolejki. Real Madryt nie zamierzał jednak pogodzić się z tym werdyktem.

„Królewscy” złożyli odwołanie od tej decyzji, lecz okazało się ono bezskuteczne. Jak informują dziennikarze Cadena COPE, apelacja Realu została odrzucona.

Oznacza to, że Bellinghama na pewno nie zobaczymy w najbliższych starciach z Osasuną oraz Celtą Vigo. Anglik wróci na boisko w Hiszpanii dopiero po przerwie reprezentacyjnej.

[–>

Jude Bellingham, 12.02.2024

pressinphoto / pressfocus

READ  Hochei. Turneul „Beat Covid”. Polonia a pierdut în fața României după prelungiri

Terra Mater

"Specialist în internet. Antreprenor rău. Troublemaker. Analist. Aficionado la TV. Gânditor. Explorator pasionat. Guru de bacon."

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read also x