Folk retro și energie astăzi. Holeviaters interpretează „Savetuca” [RECENZJA]

Folk retro și energie astăzi.  Holeviaters interpretează „Savetuca” [RECENZJA]

„Savetuca” este cel mai recent single al trupei holeviatoripentru care a fost realizat un videoclip muzical. Această propunere este un cântec popular românesc popular.

o echipă holeviatori El aduce elemente de muzică populară în prezent, dar o face într-un mod nobil, fără a folosi simplificări mărunte. Și, în același timp, trupa ne oferă natura distractivă care se află, fără îndoială, în spatele cântecului.”SavetokaAceastă implantare a unui sunet foarte vioi și bogat în formula populară îi subliniază atmosfera nobilă și unică.Aceasta este creativitatea în spirit, care își dobândește atractivitatea printr-o anumită reinterpretare.

Materiale de presă ilustrate

După cum se dovedește, cântecul popular românesc nu trebuie să fie foarte vechi, deși totul este ferm înrădăcinat în muzica rădăcină. Dinamica ei, și deci spontaneitatea atent accentuată, nu permite ca această propunere să fie privită în termeni de ceva arhaic, ceea ce este un mare succes. Trupa are simțul combinării atractiei populare cu un pic de artă, dar și cu un element de distracție ușor de găsit.

Vioara iese în prim-plan (Invitat David Chernick) care conduc întreaga configurație. Nu fără semnificația participării tuturor muzicienilor, ceea ce îi conferă mai multe caracteristici individuale, adică Zbigniew Bałdys (chitară), Janusz Korczek (acordeon), Bartolomeu Stochlik (contrabas), Lukash și Chuck (tobe). Cântăreața este perfectă și în această melodie Anna Malacina Karpel. Această ciocnire a rafinamentului nobil, a libertății de performanță și a lipsei de suprainterpretare face ca „Savetoka„Se demonstrează în toate felurile posibile. Artista știe să se prezinte într-un astfel de spațiu fără să provoace nici cea mai mică exagerare în ansamblu. Este foarte important, pentru că se dovedește că reușesc să reflecte caracterul esențial al piesei. , eliberând totodată energia zilei.”

READ  Filme poloneze la cel de-al 52-lea Festival Internațional de Film de la Chicago | condiție

În vremurile în care muzica populară este tratată cu omisiune sau ciudatenie, adesea nu sunt create proiecte atât de complexe încât să fie holeviatori Strălucește pe fundalul lor cu ceva cu adevărat interesant. Apropo, merită să vezi videoclipul pentru această melodie, pentru că și această melodie este ceva special. A fost creată o imagine de film în care actorii joacă alături de trupă, iar totul a fost înregistrat într-un cadru unic (Willa Pan Tadeusz). Ce să spun, pur și simplu minunat.

[rec. Łukasz Dębowski]

*****

Videoclipul pentru „Savetuca” a fost filmat la Vila Pan Tadeusz, o perlă a arhitecturii antebelice din anii 1930.

„Atmosfera care a predominat acolo ne-a încântat și, datorită amabilității proprietarilor, putem folosi interioarele acestei clădiri istorice. Inspirați în principal din muzica arcului carpatic, am ales o melodie românească pe care am aranjat-o într-un stil pe care îl definim drept „retro-folk”. I-am invitat pe actorii Dorota Trebunia și Dominique Remias să colaboreze cu noi. Ei prezintă povestea unui cuplu care petrec noaptea în Budhill. Când soțul meu aude că o trupă cântă la hotel, vrea să asculte muzica cu orice preț. El chiar se îmbracă, dar soția încă se uită… „- holeviatori

*****

holviateri este o trupă poloneză caracterizată printr-un amestec neobișnuit de muzică populară larg înțeleasă cu sunetul standardelor swing și baladelor de jazz. Repertoriul grupului se bazează pe compoziții muzicale arcul carpatic Aranjat în stilul boom-urilor de swing și jazz din anii 1930 și 1940. Deschiderea către căutarea inspirației conduce grupul la o asociere surprinzătoare de cântece din diferite genuri. Căutând asemănări în linii de armonie și melodie, ei au combinat inteligent muzica populară tradițională cu compoziții de jazz americane binecunoscute. Atelierul rafinat de interpretare instrumentală combinat cu folclorul plin de viață și antrenant oferă dansului un sentiment de extaz constant. Cu muzica și imaginea actualizate la epoca de aur a genului, colecția îi duce pe toți fanii expedițiilor îndepărtate într-o călătorie în trecut. Genurile interpretate includ swing și folk, cântece populare vechi, cântece patriotice, colinde de Crăciun și cowboy.

READ  Au fost bilete de ciuperci din România

Ei sunt fondatorii grupului Anna Malacina Karpel (cântăreț de trupă) f Cehul Krzysztof (Violonist). Holeviaters a fost fondată în 2013.

*****

În videoclipul pieseiSavetokaperformanța trupei holviateri Constând din: Anna Malacina Karpel (Vocea mea), Zbigniew Bałdys (chitară), Janusz Korczek (acordeon), Bartolomeu Stochlik (contrabas), Lukash și Chuck (tobe), invitat David Chernick (de asemenea).