Godzilla vs. Kong – Recenzie și părere despre lansarea Blu-ray [Galapagos]

Godzilla vs.  Kong – Recenzie și părere despre lansarea Blu-ray [Galapagos]

După mai multe întreruperi legate de pandemie la jumătatea anului 2021, casele de discuri au început să compenseze timpul pierdut și să lanseze în mod sistematic emisiuni promițătoare. Pentru mulți fani ai filmelor cu monștri, această producție a fost „Godzilla vs. Kong” regizat de Adam Wingard („Blair Witch”, „You’re Next”), cu Alexander Skarsgård, Rebecca Hall, Millie Bobby Brown și Brian Terry Henry. Deși serialul a revenit pe marele ecran de câțiva ani, acum le-a permis telespectatorilor să privească un film ușor diferit despre giganți – care a fost primit decent de recenzenți. Serialul a primit odată 75% din recomandări la Rotten Tomatoes, în timp ce media la Metacritic a fost de 59%. Cu toate acestea, filmul nu a primit prea multă admirație sau mulțumiri din partea realizatorilor de film pentru atragerea unui grup mare de fani în cinematografe. Cu un buget de 200 de milioane de dolari „Godzilla vs. Kong” Profitul total a fost de 467,8 milioane de dolari, ceea ce este un rezultat foarte bun. Este interesant că filmul „Godzilla” din 2014 a depășit rezultatul de mai sus (529 de milioane de dolari la box office), dar merită să fiți atenți la circumstanțele în care a apărut noul spectacol – cinematograful nu a ajutat în acest „obținere”. sus din genunchi” și formatul mixt de distribuție .

Opiniile editorilor despre Godzilla vs. Kong

Jędrzej:

„Sincer, mă întreb dacă rezumatul filmului pe care l-am scris a avut vreo greșeală. Acest lucru se datorează faptului că intriga este atât de incredibil de pretențioasă și stupidă, încât ar fi dificil să enumerăm toate absurditățile. Desigur, era greu de așteptat la altceva, dar cu toate acestea, o astfel de prostie există aici, așa că este puțin greu de ignorat. Și, în plus, este posibil să faci un blockbuster precum Godzilla vs Kong, care va avea totuși o poveste simplă, ca o clădire liberă și diferite găuri logice, mai mici sau mai mari. , dar se va apăra în continuare în ceea ce privește, de exemplu, Emoții, povestea va fi atrasă. Ideea mea este că argumentul „La urma urmei, acesta este un film în care o maimuță și o șopârlă se luptă între ele, deci de ce găsești vreun sens în ea” nu este un argument.

Despre asta scriu destul de puțin ca istoric, pentru că Godzilla vs Kong mi-a oferit atât de mult divertisment bun, mă întristează pentru că de multă vreme am impresia că majoritatea creatorilor din acest tip de producție nici nu încearcă să păstreze apariții care înseamnă ceva mai mult decât o explozie. Ei bine, poate mă aștept la multe, cine știe. În orice caz, așa cum este de obicei cazul filmelor cu monștri giganți, cel mai slab element sunt oamenii. Aici sunt împărțiți în două echipe, deși una va fi suficientă. Fără nicio pierdere, se poate întrerupe aventura interpretată de Millie Bobby Brown Madison și colegii ei de distribuție din film. Și cu cât explică pe rând mai mult ce se întâmplă pe ecran – apropo, personajele vorbesc despre subiecte despre care habar n-au – și dacă asta nu este suficient, morala este că teoreticienii conspirației nu ar trebui. Poate fi total subestimat.”

Evaluare: 7

READ  Euro 2020. Meciul Polonia - Slovacia

Consultați întreaga recenzie

in spate:

„Kong se află sub privirea atentă a reprezentanților Monarhului și se află pe Insula Craniului unde are ocazia să se conecteze cu o fetiță surdă pe nume Jia. În mod neașteptat, Titan se va dovedi a fi de mare ajutor în noul proiect al lui Nathan Lind, care este concentrat pe atingerea Pământului gol. Planeta noastră este în PERICOL – Din motive necunoscute, Godzilla atacă oamenii, concentrându-se pe teritoriile corporative din Pensacola.Astfel, urmăm mai multe piste care duc inevitabil la una – o ciocnire periculoasă, însetată de sânge.

Duelul mare de bărbați alfa a fost un moment mult așteptat de toți fanii producției cu Godzilla și Kong în rolurile principale. Aici am primit o producție foarte sigură, de unde obținem exact ceea ce ar trebui să obținem – bătălii eficiente pentru giganți, efecte speciale foarte bine executate și imagini ușor diferite ale personajelor principale față de cele propuse mai devreme. Unii pot fi supărați de show-ul agresiv al lui Godzilla, dar Kong face o impresie foarte bună. Obosită de viață, experimentată, mult mai mare decât am văzut până acum, o relație profundă cu o femeie a fost înlocuită de o prietenie cu o fată tânără. De la început până la sfârșit, această mare maimuță este una de iubit. Cu cei doi protagoniști principali, restul textului trece în plan secund și trebuie să recunosc că după spectacol mi-am amintit greșit chiar și firele individuale. Este gresit? Da și nu. Să recunoaștem, în recenzia „Godzilla vs. Kong” este în principal despre ciocnirea uriașilor, iar fundalul bătăliilor sunt eroi umani minori.

„Godzilla vs. Kong” în primul rând pentru furnizarea de divertisment simplu, la preț accesibil, care este realizat 100%. Aproape două ore din sesiune trec fără întârzieri nejustificate – intens, uneori dur, dar și uimitor. Wingard își face treaba În mod surprinzător, a fost o producție foarte distractivă și un must have pentru fanii filmelor cu monștri.

Evaluare: 7

READ  Timp de două luni, noul film al lui Lucas Roeg a fost filmat în vacanță la Rzeszow. Filmările s-au terminat deja și recapitulăm cum a fost!

Godzilla vs. Kong – Revizuirea ediției Blu-ray

Godzilla vs.  Kong - recenzie - 2

O sesiune de aproximativ două ore cu colegii „Godzilla vs. Kong” Poate fi prelungit cu câteva zeci de minute verificând materialul suplimentar inclus în versiunea Blu-ray. Sunt destul de puțini și nu numai că reprezintă o atmosferă foarte pozitivă în rândul membrilor trupei în timpul înregistrării, ci mai presus de toate un respect incredibil pentru gen și kaijū eiga – regizorul filmului a fost un susținător a două creaturi principale. de cativa ani. „Godzilla Attacks” și „Gojira Phenomenon, King of Monsters” se concentrează pe puternica șopârlă și pe portretizarea acesteia în cinematografie. Creatorii parcurg fără probleme de-a lungul anilor și spectacolelor, dezvăluind secretele unora dintre produse. Materialul dedicat lui Kong este păstrat într-o atmosferă similară, întrucât avem ocazia să urmărim diversele creații ale acestui personaj. Este de remarcat faptul că producția revizuită a fost creată de specialiști care cunosc tema și care au pus multă suflet în cea mai bună, dar mai modernă redare a două personaje de cult ale cinematografiei. Cireașa de pe tort este o colecție de videoclipuri care ne vorbesc despre scenele principale ale luptei dintre Godzilla și Kong – „Round One: Fighting at Sea”, „Round Two: One Must Fly”, „Fighting Titans: God and King”. ” nu fac presupuneri generale Nu numai, ci se concentrează și pe clasa artistică a privitorului.

Totuși, dacă vrem să obținem punctul de vedere al regizorului, comentariul lui va fi foarte interesant – lui Wangard nu se sfiește să vorbească despre aromele din culise, pe care le cunoaștem într-o oarecare măsură și în alta. Materiale. Millie Bobby Brown, Rebecca Hall, Alexander Skarsgard și Brian Tyree Henry nu numai că își împărtășesc gândurile despre creațiile personajului, dar dezvăluie și câteva informații despre atmosfera de pe platou. Lista materialelor suplimentare este foarte interesantă de citit și include multe fapte interesante. Dacă sunteți familiarizat cu spectacolele de la Konga sau Godzilla, acest set a fost creat pentru tine.

READ  Noua Dacia în desenele brevetate - Duster sau Bigster?

Godzilla vs.  Kong - Recenzie - 3

Copia Blu-ray revizuită este de foarte bună calitate – Vom testa imaginea la calitate 1080p HD 16×9. Dacă aveți doar un televizor cu HDR puternic, atunci vă recomand această sugestie. Creatorii spectacolului duc spectatorii în diferite scene, arătând nu numai toate avantajele efectelor speciale, CGI, ci și locuri cu un alt climat. Scenele de luptă din inima Hong Kongului modern arată deosebit de impresionante, cu panouri publicitare, panouri cu neon și reclame colorate care arată grozav și atmosferic – totuși, să remarcăm că întunericul imaginii nu este neapărat atât de profund și captivant încât să poți simți. aceasta. Puterea sa asupra televizorului OLED. Regizorul Adam Wingard și restul echipei au dorit să prezinte mișcarea fantastică a marii gorile, motiv pentru care dimensiunile clădirilor individuale sunt mărite de computer, dând impresia că fiecare dintre monștri își folosește întregul potențial, un aprig. duel.

„Godzilla vs. Kong” Mai există încă doi monștri puternici, dar este o scenă atât de bine realizată încât așteptăm în primul rând Ciocnirea Titanilor. Sunetul completează imaginea: în versiunea originală putem conta pe Dolby Atmos TrueHD, care îmbunătățește experiența, mai ales datorită basului puternic. Să nu uităm că în timpul duelurilor principale, impresiile sonore au fost intens amplificate, oferind un sentiment de sunet spațial. Dacă alegeți versiunea în limba poloneză, trebuie să vă pregătiți pentru piesa Dolby Digital 5.1 ca standard.

Evaluare pentru versiunea Blu-ray: 8

Godzilla vs.  Kong - Copertastudio: Warner Bros.
distributie: Galapagos