Hi-Fi Rush (PS5) – recenzie și părere despre joc [PS5]. Hai să ne jucăm din nou

Hi-Fi Rush (PS5) – recenzie și părere despre joc [PS5].  Hai să ne jucăm din nou

Marea surpriză a anului 2023 s-a întors. Tango Gameworks, un studio asociat în principal cu The Evil Within și Ghostwire: Tokyo, m-a pus din nou pe nervi. Desigur, într-un sens foarte pozitiv. Choi se întoarce pentru a zgudui fabrica de anime cyberpunk. Dezvoltatorul a oferit o previzualizare a versiunii pentru consola Sony luna trecută. Merită să accesați Hi-Fi Rush din nou? Vă rugăm să citiți recenzia.

Hi-Fi Rush revizuit este o combinație fără precedent de mecanică. Autorii au combinat jocul ritmic cu haosul slasher. Totul este legat printr-un sistem de înregistrare fiabil. Jucătorii familiarizați cu versiunea originală a jocului își vor aminti probabil momentul în care Microsoft a dezvăluit jocul și premiera aproape imediată în catalogul Xbox Game Pass. Jocul a avut un succes uriaș și a fost onorat în timpul The Game Awards.

Mai mult text sub videoclip

Jocul tocmai a fost lansat pe PlayStation 5. Jucătorii se pot pregăti pentru un pachet de expansiuni actuale. Această recenzie va fi un amestec de conținut pentru jucătorii noi care încă nu au finalizat această aventură fantastică de ritm și pentru cei familiarizați cu ultima producție a Tango Gameworks. Versiunea revizuită face parte din noua strategie a Microsoft. Compania Redmond intenționează să-și extindă catalogul de jocuri pe alte platforme. Hi-Fi Rush a câștigat o prezență în comunitatea PlayStation.

Hi-Fi Rush – Ritmuri vibrante

Aventura revizuită începe cu întâmplare și accident. Personajul principal, Choi, devine o combinație de om și mașină. Deși totul sună foarte serios, este de fapt prezentat într-un stil foarte sofisticat. Salut Fi Rush Este o poveste sarcastică și batjocoritoare. Protagonistul se transformă dintr-un adolescent cenușiu obișnuit într-o mașină de ucidere… alte mașini, dar nu întotdeauna. Însoțitorul lui va fi o pisică, ceea ce îmi amintește de complotul lui Chainsaw Man, deși era un câine. Cu toate acestea, personajele formează un duo fermecător.

READ  NFS, Project CARS 4 hardcore, WRC în loc de DIRT, F1 23 și alte scurgeri

Hi-Fi Rush a impresionat cu imaginile sale în urmă cu un an, iar asta nu s-a schimbat acum. Umbrirea frumoasă, culorile luminoase și setările creează o compoziție excelentă. Jocul nu și-a pierdut nicio calitate, iar acțiunea este la fel de bună. În acest moment ar trebui să subliniez un detaliu important despre coloana sonoră. Dacă aveți un set de căști dedicat, precum Sony Pulse, compozitorii s-au ocupat de calitatea solidă a melodiilor. Vă recomandăm să jucați acest pachet. În zilele noastre, aproape niciun dezvoltator nu folosește capacitățile acestui set cu cască, așa că mă bucur pentru succesul Hi-Fi Rush.

Toate actualizările și conținutul pentru jucătorii noi au fost colectate. Pachetul meu de expansiune preferat este Arcade Challenge. Versiunea PS5 oferă tot ce este mai bun aici. Vă recomandăm în special să jucați în modul Tower Up! Power Up! Unde valuri de noi dușmani îl așteaptă pe erou. alt lucru? De fapt, este tot pentru care a fost lansat până acum Salut Fi Rush. Personal, am fost mulțumit de Boss Rush, numit în joc BMP Rush. Modul Streamer este, de asemenea, destul de cool, deoarece creatorii vă permit să înlocuiți melodiile din joc. Pentru proprietarii de console Sony, portul Hi-Fi Rush este o versiune completă care a fost în dezvoltare pentru Xbox și PC de un an.

Hi-Fi Rush – Cântați la chitară și Dual Sense

Nedefinit

Este timpul pentru un adevărat schimbător de joc în această recenzie. putere Salut Fi Rush Este un joc dinamic și ritmic în care fiecare notă este potrivită cu lumea jocului. Deja în ianuarie, a fost lansată o actualizare pentru a permite jocul cu controlerul Dual Sense – pentru utilizatorii jocului pe PC. Cu toate acestea, versiunea PlayStation 5 este cea care profită de capacitățile consolei. În cele din urmă, simțim fiecare bătaie ca o vibrație. De asemenea, a fost asigurat un răspuns puternic. Hi-Fi Rush folosește atingeri vibrante ca puține alte produse încă. Acesta este cel mai bun argument pentru o răscumpărare pentru fanii primei ediții. Dezvoltatorii au reușit să ajusteze foarte bine intervalul de vibrații la un anumit nivel de dificultate, pe măsură ce timpul de a ajunge la ritmul potrivit scade.

READ  Horizon Forbidden West se confruntă cu un bombardament de recenzii. Fanii Xbox se plâng de erori și de o poveste plictisitoare?

Am comandat din nou Hi-Fi Rush. Jocul este o bijuterie sistemică care este capabilă să combine cele mai bune caracteristici ale genurilor extreme. Jucătorii noi ar trebui să fie convinși de prețul atractiv al jocului și de inovația oferită. Pentru utilizatorii obișnuiți ai jocului, inovațiile tehnice sunt pregătite sub formă de vibrații haptice și un set de suplimente. Păcat că mai trebuie să plătim pentru costume exclusive de erou cu bani reali. Aceasta rămâne una dintre cele mai bune producții pe care le-am jucat în ultimele luni. Cândva, m-am chinuit să trec peste cele mai grele melodii din Guitar Hero. Astăzi, asta Salut Fi Rush Îmi dă o adrenalină ritmică, pentru că trebuie să muncești din greu pentru a ajunge la S. Producție grozavă, inovatoare.