Horizon Zero Dawn. Raróg (Volumul 1) – Recenzie și opinie de comedie [Egmont]

Horizon Zero Dawn.  Raróg (Volumul 1) – Recenzie și opinie de comedie [Egmont]

Horizon Zero Dawn a avut un succes imens, care s-a extins foarte repede: un joc de societate bogat în suplimente a apărut pe piață, iar noii jucători, datorită versiunii pentru PC, au făcut cunoștință cu aventura lui Aloy și, în același timp, au debutat benzi desenate. Poveștile culese de Anna Toll au fost create imediat după anunțul Horizon Forbidden West, grație căruia cititorii se pot baza în special pe extinderea reclamei, deoarece cartea de benzi desenate „Horizon Zero Dawn”. Raróg „extinde trailerul pe care l-am văzut în iunie 2020 într-un mod foarte interesant. În lumea creată de Guerrilla Games, a apărut o nouă amenințare pe care literalmente toată lumea trebuie să o confrunte.

Cu toate acestea, Aloy nu este personajul principal din Horizon Zero Dawn. Rarog „. Ne întâlnim cu eroul din Horizon Zero Dawn când fetița respectivă începe o misiune – cea pe care o vom experimenta în Horizon Forbidden West la începutul anului 2022. Anne Toole s-a concentrat pe un personaj complet diferit – am văzut deja Talanah Khane Padish în timpul aventurii noastre PS4, și asta este ceea ce evenimentele din storyboard-ul Recenzat. A fost o alegere bună? Sincer, aș fi contat mai mult pe Aloy, de care am devenit foarte apropiat în timpul primei povești, dar Talanah nu a dezamăgit – și s-a confruntat cu o sarcină foarte dificilă.

Creatorul poveștii Horizon Zero Dawn nu a trebuit doar să introducă noi cititori în Horizon, încurajând în același timp jucătorii care au avut ocazia să urmărească producția pentru prima dată pe PlayStation 4 la evenimente. Descrieri suplimentare ale lumii, evenimente care au avut loc mult mai devreme, eroine, triburi sau mașini, dar până la urmă nu au mai fost pregătite detalii pentru destinatarii care cunoșteau deja această lume.

READ  Ce înseamnă Ti pe plăcile grafice Nvidia

Povestea filmului „Horizon Zero Dawn”. Raróg se concentrează pe personajul Talanaha, care își caută misiunea și nu se poate regăsi în lume după entuziasmul cu Horizon Zero Dawn. Cu toate acestea, noua amenințare emergentă o face pe fată să-și uite problemele pentru o clipă și să se concentreze asupra depășirii amenințărilor existente. Autorul a participat inutil la un personaj suplimentar în întreaga intrigă, a cărei poveste afectează cumva întreaga poveste – momentele în care acțiunea se concentrează pe personajul principal sau pe mașini sunt cu siguranță mai interesante. Anne Molina îi portretizează destul de bine pe adversarii lui Aloy, deși, în opinia mea, fontul adoptat arată minunat și arată în mod eficient atmosfera IP creată de studioul olandez. În timp ce citeam benzile desenate, am avut impresia că scenaristul a vrut să includă prea multe subiecte într-o singură poveste și, în cele din urmă, toată lumea a fost doar „puțin blestemată” … Mai mult, evenimentele domină pe care nu ar trebui să le placă tuturor, deoarece mesajul este foarte global și nu este neapărat genul de aventură la care te-ai putea aștepta de la Horizon Zero Dawn. Rarog „.

Povestea nu lipsește în firul despre Hunter’s Lodge, care are un mare potențial de expansiune în următoarele tranșe. De asemenea, creatorul nu a uitat de dueluri, care dau dinamica evenimentelor și arată cu adevărat decent – jucătorii găsesc scene în care eroina folosește tactici bine-cunoscute pentru a-și învinge adversarii. Pentru ca Anne Toole să nu omită în viitor (în benzi desenate ulterioare) evenimente suplimentare legate de alte grupuri de vânători, iar aceste informații vor fi deosebit de valoroase atunci când extindem cunoștințele despre universul creat de Guerrilla Games – în „Horizon Zero Dawn. Raróg”, există un fir modest, dar este doar un plus la carnea principală.

READ  Al doilea val de actualizări. Lista de smartphone-uri

Horizon Zero Dawn.  Rarog (Volumul 1) - Revizia 2 - Aloy apare în poveste

În Horizon Zero Dawn. Raróg „Iubesc micile arome care au fost deja introduse în primul trailer pentru Horizon Forbidden West Și explicăm că, în viitor, grație cărților de benzi desenate și jocului următor, vom putea să ne adâncim în lumea post-apocaliptică – putem vedea deja marea pisică Shell (o mașină care se ascunde sub pământ și are plante pe în spate), în plus, Aloy călărește unul dintre monștrii metalici.

Cartea de benzi desenate anunță oarecum noi evenimente și se pregătește pentru următoarele Jocuri de Guerilă, dar sper că următoarele volume se vor concentra cu siguranță mai mult pe acțiune și pe intriga principală – de data aceasta scriitorul a luat foarte mult „căile laterale”, arătând cele mai mici povești, care probabil nu se vor dovedi foarte importante pentru Horizon Forbidden West. Totuși, dacă aștepți cu nerăbdare producția viitoare a echipei olandeze, primul volum de benzi desenate te-ar putea pregăti decent pentru următoarea aventură … deși sper în continuare că va veni cel mai bun.

editor: Egmont Polonia
Scenariu: Ann Tol
Grafică: Anne Molina