On the Horizon (2021) – recenzie și opinie despre film [Netflix]

David și Nadia au plecat într-o excursie de mai multe zile la munte, care pe lângă odihnă joacă un rol mult mai important. Cuplul trece printr-o criză de ceva timp. Este obosită de soarta găinilor domestici, deoarece dedică mult timp curățării și gătitului, în timp ce cel mai important lucru pentru ea este medicamentul și pregătirea pentru profesia de medic. În afara orelor de lucru, este de preferat să vă relaxați lângă consolă și pe canapea, mai degrabă decât să vă concentrați asupra focului casei. David vine cu ideea unei evadări romantice după un alt feud, care se termină enervant. Și întrucât cel mai bun loc pentru a petrece timpul cu persoana iubită este în sălbăticia din munții din nordul Suediei, unde nopțile sunt mai distractive văzând aurora boreală, cuplul a plecat într-o călătorie.

Țintă (2021) – recenzie de film [Netflix]. Pentru bine și rău

Cu toate acestea, nu va fi o surpriză, deoarece a fost deja dezvăluit în trailerele de producție Netflix că în timpul călătoriei nu totul merge conform planului eroilor. În drum spre adăpost, cuplul întâlnește doi bărbați care se întorc de la vânătoare – după un schimb de opinii rapid și tulburător, greșeala lui David și primele sale decizii de neînțeles, sunt supuse unor atacuri rasiste. Când se pot distra în sfârșit, în mijlocul nopții descoperă că sunt ținta altcuiva – un punct roșu apare pe cortul lor, o caracteristică a armei. Le devine clar că situațiile care au avut loc în urmă cu câteva ore au consecințe cumplite.

Fugind de pericole necunoscute, îi obligă pe Nadia și David să se confrunte cu natura sălbatică – fără o pregătire adecvată, tinerii nu sunt deloc protejați și fug în panică. Temperatura extrem de scăzută, care în aproximativ o duzină de minute poate răcori corpul, iar vântul și ninsoarea abundentă îi fac să piardă rapid direcția și să sufere răni suplimentare. Scriitori de scenarii recenzate „in centrul atentiei” Ei au prezentat nu doar lupta fizică pentru viață, ci și dimensiunea sa psihologică și ar fi putut să o facă destul de decent, dacă nu ar fi făcut acest subiect oarecum nerealist. În lumea reală, dacă un bărbat și o femeie petrec o noapte în munți fără o securitate suplimentară, viața lor va fi inevitabil pierdută. Adăugarea acestui tip de fire la poveste este deosebit de interesantă dacă se depune toate eforturile pentru a fi cât se poate de originale, în timp ce pictura suedeză „umblă pe gheață subțire”, reprezentând sistematic scene din ce în ce mai improbabile.

READ  Unde să vizionați Premier League Viaplay Canal+ Cu drepturi din Premier League până în 2028

Cu toate acestea, adevărul este că Revizuitul „On the Crosshair” trage dintr-o mulțime de alte titluri incluse în gen, unde lupta pentru supraviețuire se extinde la confruntarea nu numai cu un adversar periculos, ci și cu o natură sălbatică. Imagini precum „Supraviețuirea” sau „Ritualul” au apărut imediat pe Netflix sau „The Revenant” – munții scandinavi sunt scena unor evenimente apocaliptice, credeți sau nu, dar aceste scene sunt puternice și clare. Într-adevăr, imaginea naturii a lui Alain Darborg este unul dintre cele mai mari atuuri ale producției. Cu toate acestea, există o mulțime de inspirație acolo – simțiți că creatorii au venit cu teme pe care le putem observa într-un clasic precum „Texas Chainsaw Massacre”, iar clima dură amintește oarecum de „vine după întuneric” sau râul vânt. Pe Pământul Blestemat ”, deși complotul nu atinge deloc probleme similare.

Țintă (2021) – recenzie de film [Netflix]. „Trebuie să suferiți ca și mine!”

Țintă Netflix - Recenzie - Personajele principale cu un câine

În timpul spectacolului, am avut impresia copleșitoare că „l-am văzut deja undeva”, care se potrivește perfect cu inspirația menționată în paragraful anterior. Filmul Netflix pare dureros de previzibil, la un moment dat îți vine să oprești spectacolul, pentru că se pare că nu vom mai vedea evenimente interesante – este un amestec de capcane din diferite producții în versiunea suedeză a cineastilor. La fel ca un iepure într-o pălărie, scenariștii scot o întorsătură bruscă care modifică percepția personajelor, oferind povestirii și scenelor episodice nepotrivite care intră în conflict cu intriga principală. Trecutul se face simțit în momentul cel mai puțin așteptat … Păcat că a fost revizuit anterior „in centrul atentiei” A fost foarte neconvingător, deoarece dezvoltarea complotului ar fi dus un mesaj mai puternic.

READ  Este posibil ca Bulgaria și România să se alăture spațiului Schengen încă din acest an

Trebuie să recunosc că am avut o mică problemă cu thrillerul. Pe de altă parte, este o producție în care o mare parte a complotului pare dureros de previzibil, acțiunile personajelor principale sunt iraționale, iar scenariul este, în cea mai mare parte, foarte clișat. În același timp, îmi place acest gen – Cu toate acestea, consiliul analizat este mediu și este puțin probabil să vă impresioneze mult. Interpretarea este satisfăcătoare, deoarece Nanna Blondell și Anastasios Soulis sunt autentice și se bazează pe experiența lor, interpretând personaje cu aspect, personalitate și stări de spirit complet diferite și se completează reciproc pe ecran. Din păcate, trebuie să recunosc că nu mi-a plăcut deloc personajul lui David, deoarece atitudinea lui față de lume m-a enervat. În același timp, pentru majoritatea poveștilor, Nadia și David se comportă foarte serios – fără a dezvălui detalii, pentru a nu strica viziunea, voi menționa doar că uneori este dificil să înțelegem motivele acțiunilor lor, deoarece din primele câteva minute cer probleme, făcând prostie de dragul prostiei. Acest lucru se traduce printr-o percepție generală a restului evenimentelor.

„in centrul atentiei” Este un tablou la care mă așteptam puțin mai mult, dar am o poveste plăcută care nu m-a impresionat prea mult. Oh, acesta este un thriller de neuitat cu elemente de supraviețuire la care nu te vei gândi prea mult la următorul. Cu toate acestea, pentru fanii acestui gen, poate fi o sugestie care merită dedicată aproximativ 90 de minute.