Rabbit Hole (2023) – Recenzie și părere după 4 episoade ale serialului [SkyShowtime]. comp conspirație

Rabbit Hole (2023) – Recenzie și părere după 4 episoade ale serialului [SkyShowtime].  comp conspirație

Transmiterea cunoștințelor și a informațiilor este o mare putere. Multe pot depinde de modul în care sunt împărtășite știrile, de omiterea unor detalii sau de tehnicile de manipulare folosite – de la modul în care societatea va accepta o anumită reglementare guvernamentală, de cum vor fi clasate rezultatele la bursă, când vor dura exact cele mai mari tranzacții. loc nu numai în afaceri, ci în diferite industrii, tehnologia influențează decizii la fel de banale precum ceea ce mâncăm la cină în seara asta. Problema dezinformarii si a intrigilor corporative este abordata in ultimul serial, care va aparea in curand pe SkyShowtime, cu Kiefer Sutherland in rol principal. Chiar înainte de premiera oficială, am avut ocazia să fac cunoștință cu primele patru episoade „Gaura de iepure”. Care sunt impresiile mele? Bun venit la text.

De la mijlocul lunii februarie, SkyShowtime luptă pentru a atrage atenția telespectatorilor din alte regiuni, inclusiv din Polonia, în efortul de a-i încuraja să se aboneze la diferitele emisiuni – de la lansarea serviciului am putut să verificăm platforma hituri precum „Mayor of Kingstown”, „Tulsa King”, „Halo”. Sau saga „Yellowstone” în curs de desfășurare, care include două tranșe anterioare pe lângă seria principală. Creatorii merg și mai departe și prezintă thrillerul de spionaj „Rabbit Hole”, care din primele materiale aduce în minte celebrul serial „24”, dar diferă ușor de acesta ca nivel.

Rabbit Hole (2023) – Recenzie după 4 episoade ale serialului [SkyShowtime]. încadrat

John Weir are o vastă experiență în consultanță și spionaj pentru cele mai mari corporații. Manipularea materialului obținut, ducând la situații care la prima vedere au o cu totul altă semnificație față de realitate, obținerea de informații valoroase și influențarea celor mai importante decizii de investiții este pâinea lui de zi cu zi – împreună cu echipa sa de profesioniști IT și media, aceștia sunt eficienți la nebunie. O misiune aparent banală îl pune într-o rafală de necazuri – când este implicat în uciderea lui Edward Home, nu are unde să fugă, își pierde sprijinul valoros și este vizat de FBI. Agentul Jo Maddy avea deja o mulțime de suspiciuni cu privire la Weir, așa că, atunci când autoritățile i-au emis un APB, înfățișându-l ca pe un trădător, și ea a început ancheta lor și părea că merge pe fir.

READ  Samsung Galaxy S22 Ultra 5G - cel mai bun smartphone pentru mine (test)

„Rabbit Hole” revizuit este preluat din cele mai mari thrillere de spionaj, urmărind pas cu pas cele mai mari nume și personalități din lumea criminalității corporative. Întrucât cele mai importante interese merg mereu mână în mână cu politica și cu banii mari, urmărim acțiunile unor oameni foarte influenți care au luat pâine din multe cuptoare și nu intenționează să cadă atât de ușor din culmile carierei. Cu toate acestea, John Weir pare să vadă mai mult decât oricine altcineva – a exersat o serie de abilități de-a lungul anilor, datorită cărora a stăpânit capacitatea de a manipula și influența bine oamenii. Cunoașterea devine un fel de blestem, pentru că ea, combinată cu un trecut complicat și cu experiențe de familie dificile, l-a condus la o mare perspicace, dar și la întoarcerea constantă. John nu are încredere în mesajele online, plătește doar cu un card și își acoperă în mod constant urmele și are o ușurință uimitoare în asumarea diferitelor roluri și deghizări. Unii ar spune cu îndrăzneală că atitudinea lui arată prea multă paranoia, în timp ce alții simt că ceva nu este în regulă și înțeleg pe deplin că întotdeauna trebuie să fii asigurat și să te pregătești pentru ce e mai rău. Problema este că un bărbat poate simți o conspirație peste tot, așa că, chiar și după o noapte cu o femeie drăguță pe care a întâlnit-o la un bar, el caută audieri telefonice, camere de luat vederi și alte lucruri – soarta lor este rapid legată din nou, ceea ce este forțat automat. să depind unul de celălalt.

READ  Dezvoltatorii God of War sunt supuși unor critici grele. Jucătorii jignesc dezvoltatorii - Răspunsul lui Barlog: „Este vina mea”

În ultimul proiect al CDS Studios au fost implicați actori cu adevărat puternici, motiv pentru care așteptările erau mari. Aș minți dacă aș spune că e nasol pentru că a fost revizuit „gaura de iepure” Având în vedere castingul și abilitățile actorilor, chiar merită luat în considerare. Kiefer Sutherland excelează atât în ​​scene izolate, cât și în tandem cu Meta Golding (Hailey), al cărei personaj ameliorează ușor tensiunea și adaugă în mod neașteptat un ton ușor poveștii. Charles Dance fură aproape fiecare șansă – Dr. Ben Wilson are o influență uriașă asupra lui John, așa că sunt foarte curios să știu care este planul creatorilor de a-și continua relația. După cum se cuvine unui thriller de spionaj, avem multe personaje interesante și fiecare dintre ele ascunde multe secrete care pot înclina balanța victoriei în favoarea lor.

Rabbit Hole (2023) – Recenzie după 4 episoade ale serialului [SkyShowtime]. Cumperi ce vor ei. Faceți clic unde vor ei

Primele patru episoade din „Rabbit Hole” ne prezintă cu pricepere lumea creată de John Requa și Glenn Ficarra – realitatea prezentată arată foarte periculoasă și înșelătoareAm ajuns repede la concluzia că nimeni nu merită să avem încredere. Am fost atât de pozitiv în privința primului episod, a fost atât de multă acțiune și ritm atât de rapid încât mi-am amintit imediat de serialul „24 de ore”, pentru care actorul principal este renumit. Încă din primele momente, personajul său a făcut cu adevărat o mare impresie, iar Sutherland, cu o încredere tipică, a jucat scenele ulterioare și s-a prezentat ca un specialist extrem de inteligent și hotărât în ​​manipulare. Totuși, se spune că animalul prins în capcană pare a fi cel mai periculos pentru că este capabil de orice pentru a-și proteja viața, așa că cu siguranță aștept mai mult, pentru că cu cât mai departe în pădure, din păcate, ritmul seriei revizuite a scăzut. un pic, iar scenariul s-a concentrat pe traducerea prea multor șiruri Mesaje spate în spate și instantanee secrete. Creatorii vor să profite de cele mai bune produse de acest gen, dar inițial nu sunt atât de perfecte pe cât ne-am putea aștepta – Dar asta nu înseamnă că avem de-a face cu o poveste slabă, pentru că în timp ce urmărim serialul simțim constant anxietate și înclinații.

READ  Fără plăci grafice. Nvidia se așteaptă la lipsuri până în cea mai mare parte a anului 2022

„Rabbit Hole” te ține cuplat de suspans și intriga, dar acele sentimente nu sunt exagerate – în ciuda ritmului lent de producție din cele patru episoade revizuite, suntem pe deplin conștienți că cele mai mari sentimente urmează să vină. Kiefer Sutherland, Charles Dance și Jason Butler Harner sunt actori potriviți pentru rolurile lor și interpretează extrem de bine, motiv pentru care este o bucurie să le urmărești acțiunile pe ecran. Munca de producție și camera aduc în minte multe titluri cunoscute, așa că mă aștept ca Riqua și Ficarra să-și facă temele și să dezvolte un scenariu cu un final solid și atent. După Episodul IV, am ajuns într-un punct în care este greu de evaluat ce s-ar putea întâmpla și ce vor avea de făcut personajele, cu viața lor în joc. Cu toate acestea, intriga principală pare a fi mult mai amplă decât s-ar putea presupune și nu îl privește doar pe John Weir. Sper din tot sufletul ca după ceva slăbiciune autorii să ne ofere mai multă acțiune și evenimente mai dinamice, pentru că până acum doar decente. Pentru început, dau seriei un 7.

Notă: primele două episoade din „Rabbit Hole” vor avea premiera pe SkyShowtime pe 31 martie.