Recenzie ➡️ Fantome în Veneția ⭐ 7/10

Recenzie ➡️ Fantome în Veneția ⭐ 7/10

Recenzie ➡️ Fantome în Veneția

⭐ 7/10 | Bun ✅

Nu sunt un fan al ceea ce a făcut Kenneth Branagh cu primele două adaptări ale romanului polițist al Agatha Christie. Crima de pe Orient Express nu era nimic de reținut, nici Death on the Nile care, pentru a înrăutăți lucrurile, arăta îngrozitor și era plin de actorie proastă. În acest caz, mi-a fost greu să mă entuziasmez de următoarea parte a aventurilor detectivului Poirot… și iată-ne!

🔸️Spre deosebire de lucrările menționate mai sus, „Ghosts in Venice” este vag inspirat de opera lui Christie (referința aici este „Halloween Party”). Dar, în mod ironic, s-ar putea avea impresia că acesta este ceea ce i-a permis lui Branagh să-și lase în sfârșit pânzele creative să zboare, ceva de care a beneficiat literalmente toată lumea: el însuși, echipajul său și, în cele din urmă, noi, telespectatorii.

🔸️Azvârlirea personajului principal în vârtejul evenimentelor supranaturale a fost o decizie grozavă. Nu numai că intriga în sine (interesant și oportună) a căpătat o atmosferă întunecată atractivă, dar și portretul psihologic al lui Poirot însuși s-a adâncit. În cele din urmă, nu numai că a trebuit să-l găsească pe ucigaș, dar a trebuit să urmeze o anumită cale și o dezvoltare, datorită urmăririi tuturor aventurilor cu interes sincer.

🔸️Pentru ca conștiința mea să fie curată, din păcate, trebuie să mă plâng puțin. Editarea oarecum exagerată ridică obiecții. Tăierile constante ale elementelor arhitecturale întunecate, condimentate cu sunete intense, au mers câțiva pași prea departe după placul meu și, uneori, păreau de-a dreptul comice (cu tot respectul pentru foarte bunul director de imagine). Este de netăgăduit că multe dintre personaje sunt umpluturi în scenariu, care, în afară de faptul că oferă expunere, nu îndeplinesc nicio funcție importantă și sunt neglijate. În acest sens, ca și în multe altele, Branagh ar putea învăța ceva din marea lucrare a lui Rian Johnson în Knives Out și Glass Onion.

READ  PESA invadează România. Ea a livrat mai multe tramvaie acolo [ZDJĘCIA]

În orice caz, Ghosts in Venice merită, fără îndoială, să fie numită cea mai bună parte a trilogiei Hercule Poirot a lui Sir Kenneth.