Recenzie și părere despre joc [PC]. Shooter pentru fanii atmosferei înfricoșătoare

Recenzie și părere despre joc [PC].  Shooter pentru fanii atmosferei înfricoșătoare

Trebuie să recunosc că rareori sunt surprins când intru în producție. Nu mă așteptam la nimic neobișnuit de la Trepang2, dar este o atitudine care vă poate plăcea cu siguranță. Mai ales când alergăm în clime puțin mai inospitaliere. Shooterul revizuit astăzi este succesorul spiritual al FEAR lansat în 2005 și îl asociez cel mai mult cu acest joc. Dar are o mulțime de soluții originale.

Uneori îmi vine să mă întorc la jocurile cu împușcături din vremurile bune, unde baza jocului era doar să mă distrez. Trepang2 este soluția perfectă pentru această nevoie. Aici, ne concentrăm în principal pe doborârea a zeci de inamici care vin din toate direcțiile, dar totul se face cu o senzație foarte drăguță, adecvată epică și ici și colo cu o strop de groază. Jocul pune mare accent pe acțiunea rapidă, dar are și câteva soluții interesante, precum o încetinire impresionantă a timpului, ca în celebrul Max Payne 3. Nu costă o avere, în jur de 130 PLN, și garantează aproximativ 8 ore de distracție. Pentru o astfel de configurație, merită cu siguranță să acordați atenție acestui titlu. Am jucat Trepang2 pe un computer puternic, dar Element nu are cerințe hardware excesive.

Povestea prezentată în acest joc este, din păcate, cel mai slab punct al său, deși leagă împreună motivațiile eroului.

În Trepang2, jucăm rolul celui de-al 106-lea Super Soldat, care operează în cel de-al 27-lea Grup de lovitură secretă. Evadăm dintr-o închisoare rece și izolată undeva sub pământ în Alaska rece, apoi îi scoatem pe toți băieții răi care aparțin corporației corupte Horizon. Ei sunt responsabili pentru încercarea de experimente ilegale pe oameni pentru a crea o nouă armată de super soldați. Scopul nostru, desigur, este să-i ucidem pe toți, să-l învingem pe liderul acestei organizații și să stabilim ordinea în lume, împiedicând crearea mai multor celule de războinici care ar putea influența ordinea mondială. Pe scurt – nu este nimic surprinzător sau interesant în această poveste, iar povestea este clar ignorată, dar nu intriga joacă rolul principal aici. Nu prea am o problemă cu asta, pentru că în astfel de jocuri nu mă aștept la momente emoționante sau la momente importante care să mă forțeze să mă gândesc. Vrea doar să se distreze

Jocul prezintă ici și colo clasicul „salt de cicatrice” direct din titlurile de la începutul secolului, adică întâlniri ocazionale cu monștri terifianți care sar peste erou într-un moment neașteptat. Accept Trepang 2 Cam așa e Survival horrorDar și o poveste narcotică despre supraviețuirea într-o lume foarte ciudată, puțin înfricoșătoare și distructivă. Deși nu există un accent colorat asupra elementului de groază, nu există nici un indiciu cu privire la personajul responsabil pentru aceste evenimente ciudate, precum Alma Wade de la FEAR, dar cu toate acestea, Trepang2 mi-a amintit imediat de marele 2005, și din punct de vedere al mecanicii de joc. . Ceea ce mă bucură în mod deosebit este faptul că în jocul revizuit astăzi nu vom găsi momente plictisitoare și întinse, ca în Doom 3. Aici acțiunea cade literalmente de mânecă, iar împușcarea are loc peste tot. Pe de o parte, cred că este bine că jocul este atât de scurt, pentru că un carnagiu mai constant te poate obosi pe termen lung.

READ  Xbox Developer_Direct va fi anunțat astăzi? Microsoft va introduce mai multe jocuri de la prima parte

Luptele cu șefii sunt lăudabile și adesea bine gândite, în ciuda simplității lor în structură. Nu vreau să arunc spoilere, dar trebuie să recunosc că atunci când am văzut niște soluții, am fost foarte mulțumit, pentru că duelul nu m-a obligat să lăutăresc și să-mi șterg transpirația de pe frunte., și a fost o diversiune plăcută și un punct de plecare pentru a ucide carnea de tun existentă. Desigur, așa cum se întâmplă în fiecare shooter, pe parcurs vom găsi echipamente suplimentare care vor fi folosite pentru a modifica arma. Există, de asemenea, informații ascunse ici și colo pentru a înțelege mai bine ce se întâmplă cu Horizon și de ce funcționează dintr-un motiv sau altul. La fel ca întregul complot, aceste părți nu au fost deosebit de interesante pentru mine – doar, prezența lor este palpabilă, deși redundantă. Super-soldatul pe care îl controlăm se ocupă cu inamicii atât de ușor, încât uneori auzim la radio vocile uluite ale camarazilor din aceeași brigadă, cât de puternici și indestructibili suntem. Te poți simți ca Marcus Fenix ​​​​sau mai mult ca Doom Slayer, ceea ce în sine îl consider un avantaj imens.

În Trepang2 întâlnim mii de inamici, iar uneori sunt mulți dintre ei într-un singur loc

Trepang

Construcția nivelurilor a fost adaptată la designul gameplay-ului. În fiecare moment vom întâlni zeci de inamici în drumul nostru, cu care vom avea de-a face literalmente în câteva zeci de secunde. Această temă este o rescriere din recentul Doom Eternal, pe care dezvoltatorii par să-l creeze oarecum. Inteligența artificială a adversarilor este surprinzător de bună, deoarece aceștia pot coopera unii cu alții, pot flanca, își pot folosi forța sau se pot ascunde și evita cu succes carapacele noastre. Ca parte a mecanicilor oferite de creatori, putem fi tentați să lăsăm o capcană unor adversari. A te strecura și a te strecura sub acoperirea nopții și a umbrelor este, de asemenea, posibil, dar simplul schimb de foc este mult mai satisfăcător. Interesant este că, pe lângă încetinirea timpului, putem folosi și skill-ul „Invizibilitate”, dar timpul său de recuperare este foarte lung, așa că adesea nu vrem să așteptăm și să mergem mai departe cu o revistă plină.

READ  Roverul Yutu-2 a ajuns la un monolit misterios de pe suprafața Lunii. primele poze

Important este că dezvoltatorii de la studioul Trepang au pregătit un arsenal foarte mare de arme, fiecare având caracteristici și utilitate specifice pe câmpul de luptă (ceea ce eu îl consider un mare avantaj). Aici trebuie să țintiți foarte mult capul, deoarece dușmanii cu care vă confruntați folosesc scuturi mari sau scuturi, făcându-i dificil de terminat în alte moduri. Putem ține puști puternice în două mâini (dar doar ocazional, ceea ce este o soluție interesantă și epică), putem tăia adversarii cu puști puternice sau îi putem elimina unul câte unul cu o pușcă de lunetist foarte precisă și mortală. Trepang2 revizuit astăzi, în ciuda atmosferei sale ușor înfiorătoare și terifiante, este, de asemenea, puțin cinic și adesea prezentat într-o manieră ridicolă și exagerată.Ceea ce a fost clar intenția dezvoltatorilor. Chiar și animația de reîncărcare a două arme ținute în două mâini este atât de comică, dar în același timp atât de satisfăcătoare încât eclipsează literalmente designul și execuția acestuia.

Trepang

Din păcate, există câteva linguri de gudron în tot acest butoi de miere, dar probabil că acestea nu sunt dezavantaje majore. Arme, deși le putem modifica, din păcate doar în anumite momente. Nu poți adăuga nimic în timpul luptei (cum ar fi un amortizor de zgomot sau o lanternă în Crysis, sau să schimbi valorile implicite, ca în Doom Eternal, înlocuind pușca cu grenade explozive). Din fericire, din când în când pe drum vom găsi cutii speciale care ne permit să facem modificările corespunzătoare, deși va trebui să o faci cu înțelepciune pentru a încerca să potriviți armele cu adversarii care se apropie. Vom găsi, de asemenea, diferite tipuri de grenade, cuțite de aruncat sau mine, dar, interesant, putem transporta doar un tip la un moment dat, așa că este imposibil să aruncăm mai întâi o grenadă și apoi să ucizi pe cineva cu o grenadă. Ori unul sau altul până când acesta este schimbat manual de către operator. De asemenea, este neuniform din punct de vedere grafic. Există niveluri excelent proiectate, intercalate cu locații care amintesc de jocurile de la începutul acestui secol. Este destul de uimitor, dar în general am gestionat aceste niveluri în ceea ce privește revenirile, în ciuda configurației mult mai proaste. Au fost și momente în care inamicii învinși cădeau sub texturi, dar pe de altă parte, în timpul schimburilor de focuri, totul se destrama și se prăbușește, ca în seria Killzone, care intensifică experiența schimburilor de focuri.

READ  Lună plină pentru capre în iulie 2022. O lună uriașă va face din aceasta o noapte nedorită! Când este luna plină? - Super Express

Trepang2 este un shooter surprinzător de bun, dinamic și plin de acțiune

Dacă căutați ceva neobișnuit, rapid și dinamic, Trepang2 revizuit astăzi ar trebui să vă satisfacă 100% așteptările. Acesta este un joc care nu se poate plictisi niciodată, deoarece schimbul de focuri este literalmente fiecare parte. Dacă vă place formula care este prezentată în Doom Eternal, atunci puteți spune că Trepang2 seamănă foarte mult cu aceasta, oferind în același timp soluții și atmosfere preluate direct din FEAR din 2005. Ne putem furișa și elimina inamicii din ascunzătoare și, din când în când, vom întâlni un moment terifiant care ne poate trimite fiori pe șira spinării. Corpul este dens, armele sunt satisfăcătoare, unele locații pot fi admirate, iar jocul nu-și ascunde atmosfera absurdă, arătând că nu-ți vine să crezi tot ce vezi pe ecran. De asemenea, apreciez foarte mult interfața minimă. Pe ecran vedem doar cele mai importante informații. Cel mai mare dezavantaj este povestea nu foarte interesantă și întregul plic, precum și timpul de joc. Deși după ce m-am gândit mult la asta, recunosc că dacă durează mai mult de 8-10 ore, probabil că voi simți foarte multă oboseală fizică. Doom Eternal a fost, după părerea mea, prea lung, iar finalul m-a epuizat total. La Trepang2, totul se termină eficient și rapid, lăsând în urmă o senzație plăcută de dulce satisfacție.