RoboCop: Rogue City – recenzie și păreri despre joc [PS5, XSX, PC]. defect

RoboCop: Rogue City – recenzie și păreri despre joc [PS5, XSX, PC].  defect

Tywin, scriitorii cărții Terminator: Resistance, a luat o altă icoană din copilăria noastră. Dezvoltatorul polonez s-a aruncat în lupta împotriva valului criminalității în orașul Detroit, care se deteriora moral și financiar, alegerea legendarului regizor Paul Verhoeven în 1987. RoboCop a devenit un exemplu de viziune dificilă când mintea umană și, mai important, conștiința , a fost fuzionat cu mașina. Povestea serviciului lui Alex Murphy este extinsă postum în RoboCop: Rogue City, o producție care ne atacă simțurile cu emoție. Aceasta nu este întotdeauna o garanție a succesului. Vă rugăm să citiți recenzia.

Primele materiale de la RoboCop: Rogue City au indicat că producătorul a tras anumite concluzii din trecut, sau mai degrabă din viitor, dacă luăm în considerare momentul acțiunii din Terminator: Resistance. Dar la acea vreme, ne jucam eroul uman. Cea mai recentă producție a studioului te pune în rolul mașinii, RoboCop, la fel ca în cea de-a doua versiune a filmului – sensibil și împotriva indicațiilor date de creatorii Omni Corp Products (OCP)..

Mai mult text sub videoclip

Producția analizată are un buget B-tier, AA. Teyon a dezvoltat jocul sub supravegherea lui Nacon, care a devenit mai îndrăzneț pe piață (Lies of P, fost Steelrising). Este RoboCop: Rogue City o referință validă la versiunea cinematografică originală? Scenariul pleacă de la evenimentele traumatizante ale primului film și se extinde până la intriga principală. Nu aș fi revoluționar scriind că tema principală este răzbunarea. RoboCop trebuie să facă ce vrea – „Aruncă-l, ticălosule!” – Căderea victimei unui defect, nu numai în intriga, ci și în creativitate.

RoboCop: Rogue City – Bun venit la Detroit

Revizuit Robocop: Rogue City Începe cu o poveste în stil clasic. Un zgârie-nori aparținând postului de televiziune Channel 9 a căzut victima unui raid al infractorilor – mai precis, brigada punk a unui anume Sot, un război local care a distribuit Nuke, un narcotic binecunoscut în film.”Robocop 2„… Scopul acestui incident este de a atrage atenția „noului jucător” din oraș, care, după cum se dovedește mai târziu în aventură, este principalul antagonist. Da, momentele de deschidere din RoboCop: Rogue City sunt o epurare clasică creată de regretatul Basil Poledouris, compozitorul coloanei sonore a filmului lui Verhoeven.. Într-un moment crucial, eroul nostru de oțel cade victima unei erori de software, pe care publicul trece neobservat. Scenariul din RoboCop: Rogue City se mișcă într-un ritm de melc de aici încolo.

Robocop: Rogue City Scris pe baza evenimentelor din întreaga trilogie. Scenarii abordează temele dificile ale morții lui Murphy (chiar vizitam scena morții polițistului), familia și conștiința. Urmând exemplul filmului clasic, eroul cade adesea victima viziunilor trecutului. În acest moment, trebuie să-i laud pe creatori pentru că au folosit coloana sonoră originală, care îmbunătățește sentimentul și are un impact pozitiv asupra recepției poveștii.. În timp ce explorăm părți din ce în ce mai sărace din Detroit, vom întâlni o mulțime de referințe. Atenția mi-a fost captată de semnalizarea Delta City, care este, de asemenea, în centrul unuia dintre firele complotului. Dacă vă amintiți RoboCop 3, stăpânii OCP plănuiau să-i scoată pe locuitorii din vechiul Detroit pentru a construi un oraș nou pentru elite.

READ  Samsung Galaxy S21+ la un preț istoric!

În această recenzie, trebuie să recunosc că designerii narativi au făcut o treabă bună, deși nu perfect. Principalul antagonist este lipsit de carismă și, deși pare clar a fi o persoană din înalta societate, cu maniere de obicei luxoase, această influență misterioasă dispare rapid din el, deși planurile lui sunt mult mai ambițioase decât preluarea controlului asupra lumii interlope criminale din Detroit. . Nu lipsește mereu exigentul Comandant Reed, iar Anne Lewis stă în spatele RoboCop până când creatorii îi permit să ia o pauză de la datorie. Baker de la OCP îi ține o ranchiune durabilă față de Murphy pentru acțiunile sale rebele, iar complotul începe să prindă contur. Vor exista o mulțime de conversații și opțiuni de dialog, mai multe despre asta în scurt timp. Vă puteți bucura de narațiune în RoboCop: Rogue City, în ciuda unor dezavantaje.

RoboCop: Rogue City – în lumea interlopă criminală

Nedefinit

În jocul revizuit, explorarea lumii prezente și a locuitorilor săi, în acest caz orașul Detroit, joacă un rol important.. Termenul „lumea interlopă” se potrivește perfect cu designul de nivel. Jucătorul are la dispoziție mai multe zone mai mari, cu mai multe ramuri, numeroase obiecte de colecție (numite aici indicii de criminalitate) și posibilitatea de a interacționa cu NPC-urile. De la conversații complet aleatorii (nu multe) la opțiunea de a emite un bilet sau avertisment. În acest sens, alegerea este a noastră. Influența sa asupra dezvoltării aventurii este neglijabilă, deși pare altfel. Aici intră în joc sumbru joc Terminator: Resistance Syndrome, unde alegerea nu contează întotdeauna atât de mult. Cu toate acestea, funcționează în mai multe cazuri. Este regretabil că această narațiune nu a fost concentrată. Tune mai are ceva de învățat.

Robocop: Rogue City La un model de joc destul de rutină, la fel ca în Police Mission. Robbo primește un caz și merge în zonă și continuă ancheta. Gameplay-ul nu se referă doar la curățarea găurilor bătăușilor. Vom vorbi despre asta în paragrafele următoare. De dragul varietății, misiunile secundare sunt implementate, adesea cu propriile lor povești. De la urmărirea unui S-600 pierdut, deservirea clienților la o secție de poliție sau doborârea recordurilor la un poligon, până la ceva la fel de evident ca găsirea unui copil care joacă baschet cu colegii săi de mult timp. Fiecare astfel de poveste este, desigur, însoțită de dialoguri și de multe ori am avut impresia că au fost desenate artificial și că personajele sunt lipsite de orice emoție clară. RoboCop: Rogue City este un pic ca un RPG și nu întotdeauna nou.

READ  Ubisoft - un sinonim pentru un preț bun. De ce jocurile editorilor francezi devin mai ieftini după lansare?

Fiecare parte a orașului sau locație are lucruri opționale de făcut. Scopul realizării sale rezumă așa-numita evaluare Robocop. Îți amintești scaunul lui Robo din filme? Au fost transportați în lumea jocului și, potrivit sursei, au fost plasați în secția de poliție. Vom petrece multe momente la secția de poliție. În pauzele dintre misiuni, vom purta conversații cu un psiholog și vom fi întrebați și cum vrem să ne numim – Murphy sau RoboCop? Ca parte a îndeplinirii misiunilor, a împușcării capete (da, celebrul Auto-9 are acea putere cinematografică) și a colectării de obiecte, sistemul ne oferă un scor final și un număr de puncte de experiență. Datorită lor, am îmbunătățit module cheie ale eroilor, cum ar fi armura, optica și software-ul. Problema este că, în timp ce jucam RoboCop: Rogue City, nu am simțit deloc acest progres.

RoboCop: Rogue City – Armura nu este totul

Nedefinit

Jocul revizuit nu se ferește de erori. Am sperat foarte mult ca dezvoltatorii să acorde atenție stabilității, inteligenței artificiale a unităților inamice, detectării corecte a daunelor și, cel mai important, chiar imaginilor. RoboCop: Rogue City, deși are caracteristici din mai multe genuri (FPP Shooter, RPG), este pur și simplu brutal. Comenzile lui Robo sunt autentice și limitează în mod corespunzător abilitățile de mișcare ale eroului, ceea ce este un plus. Din păcate, lupta este slabă. Luptele cu arme sunt brânzoase și fără gust și, deși tencuiala va cădea din coloane și ferestrele vor fi explodate, jocul nu poate afișa grafica corect.. Uneori este chiar drăguț, mai ales ziua, dar noaptea este de-a dreptul urât. Evidențiată de secvențele de acțiune care implică ED-209, mașina bipedă iconică echipată cu tunuri puternice și prima amenințare mecanică a lui RoboCop din film. Creatorii au transformat astfel de acțiuni într-un fel de competiție pentru cine poate ucide cei mai mulți bandiți. Totul este bine, dar cu o animație atât de rapidă și jucată în modul de performanță, este imposibil să te distrezi.

READ  WhatsApp face schimbări mari. Va facilita comunicarea

RoboCop: Rogue City nu permite nicio tactică. Secțiunile asociate strict cu „curățarea găurilor din copac” sunt trăgători de trasee și, deși este plăcut să folosiți vizorul pentru a vă ghida către țintă, nu există nicio provocare aici. Creatorii permit inamicilor să folosească lansatoare de grenade, mine, puști cu lunetă și chiar motociclete în nivelurile ulterioare, dar nu există nicio reglementare în acțiunile lor.. Este dificil în zilele noastre să dezvolți un joc care să ofere adversari inteligenți? Bandiții nu împing spre pistol sau doar stau nemișcați, pentru că uneori dau peste zid și trag. Pentru a mă asigura că este vorba despre nivelul de dificultate, am trecut la un nivel de provocare mai înalt. Diferența constă în durabilitatea eroului și a inamicilor, pentru că restul rămâne același și este încă slab. Designul sonor al producției compensează puțin, deoarece focul lui Auto-9 explodează de lux și cu un sunet atât de bun încât poți intra în el.

Ce este de fapt RoboCop: Rogue City? Aveam așteptări mari pentru performanța lui Teyonu. Au trecut mulți ani de când RoboCop a apărut în jocuri. Din păcate, m-am lovit de un zid de decizii proaste și neajunsuri. Parcă conceptele interesante erau pe un curs de coliziune cu aspectele tehnice. De ce există atât de multe ecrane de încărcare în joc? Zonele orașului sunt aproape goale și o mână de NPC-uri nu fac primăvară. Este puțin mai intim, dar nu pe termen lung. S-a scris o poveste interesantă și creatorii au avut idei a căror implementare nu a fost la înălțimea ambiției. În schimb, secțiunile de filmare au fost prelungite artificial, complet inutil. Lipsa echilibrul corect. Cu toate acestea, RoboCop: Rogue City va convinge probabil fanii mai în vârstă de producție. Pentru mine, la finalul aventurii, mai mult emoțiile au contat, pentru că jocul a devenit rapid repetitiv, în ciuda intențiilor sincere ale creatorilor. Ar trebui să fie mai bine data viitoare.