The Guild 3 Review – Recenzie. Această strategie este o profesie

The Guild 3 Review – Recenzie.  Această strategie este o profesie
mesaj
pareri
13 iunie 2022, ora 17:00

Nu am nicio problemă cu ceea ce fac adesea dezvoltatorii referitor la modul în care se simte generația mai veche de jucători în producerea de noi titluri – atâta timp cât lucrările create cu acest lucru în minte, desigur, au fost bune. Păcat că creatorii The Guild 3 nu au putut face un joc bun.

foarte inalt Breasla 3 Am esuat. Nu mă așteptam la succes – la urma urmei, aceasta este o poziție medie, cel puțin după standardele industriei de azi, pe raftul de prețuri – dar mă bazam pe un gameplay mai distractiv. Și mai mult pentru că odată cu partea a doua a seriei – încă în 2006 – mi-am petrecut câteva nopți și îmi amintesc cu multă dragoste de această poveste de dragoste astăzi. Breasla 3 Cu toate acestea, are unele probleme care nu pot fi „corectate” cu patch-urile ulterioare.

Primul lucru care îți atrage atenția este grafica urâtă. Știu că în acest tip de joc, imaginile intră în fundal – și dacă titlul s-ar fi apărat din punct de vedere al gameplay-ului, aș menționa setarea urâtă doar ca serviciu de presă. Din pacate, Breasla 3 Modificările ventilatorului sunt similare cu „două”. Între timp, au trecut 16 ani de la premiera părții anterioare, iar creatorii, în loc să regândească stilul graficii, au făcut un efort pentru a asigura realitatea relativă a lumii prezentate pe linia breasla 2Ceea ce, în comparație cu jocurile create astăzi, s-a dovedit a fi foarte hidos.

READ  Netflix anunță dezvoltarea în continuare a serviciului său de jocuri mobile. În curând, abonații vor putea juca Sonic Mania Plus și Hades

Conținutul jocului a fost, de asemenea, tăiat sau simplificat. Vrei să cumperi un titlu pentru a urca pe scara socială cu un pas mai sus? Este suficient să apăsați butonul corespunzător și… acum. în breasla 2 Eroul a trebuit să meargă la birou și să vorbească cu NPC-ul și am primit adresa la ceva timp după plasarea comenzii, care a fost în cele din urmă confirmată printr-o scrisoare copleșitoare de felicitări. în Breasla 3 Apare o fereastră simplă cu informația că am primit o nouă adresă aici.

În „Doi” puteți vizita și fabrici administrate – camerele de fotografiat se încadrează în interiorul fiecărei clădiri, iar noi am avut ocazia să vedem fierari, brutari și croitori la muncă. Uită de aceste locuri atractive în Breasla 3 – Este imposibil de vizitat majoritatea locurilor (cu excepția primăriei, închisorii sau casei), iar personalul își îndeplinește de obicei atribuțiile în curte. În cazul afacerii noastre, întregul joc se bazează pe automatizarea producției în ferestrele care apar după ce faceți clic pe clădirea corespunzătoare. Treaba noastră este doar să facem o listă cu produsele pe care le vor produce angajații, precum și să dezvoltăm un traseu pentru hamali și să prioritizăm mărfurile pe care le transportă.

Inutil să spun că AI este o prostie. Am fost adesea capabil să lovesc și să fur NPC-urile fără consecințe, în ciuda faptului că paznicii alergau pe ici pe colo. Pe de altă parte, adversarii – chiar dacă nu le punem sub piele – fură fără scrupule de la eroii noștri, sparg în locuri diferite și încearcă să-l rănească jucătorului cu toată puterea lor atât de intens încât, în timp, nu mai acordați atenție mesajele care apar în acest sens. Pur și simplu sunt o mulțime, iar odată cu îmbunătățirea corespunzătoare a afacerilor, pierderile din jaf sau bătăi, sau chiar moartea unui membru al familiei, sunt încă insesizabile.

READ  Starfield: Jocul adevărat începe după campanie? O mulțime de noi posibilități de joc+

Mulțumesc pentru un asemenea medieval.  Această strategie este o carieră - Clarificarea #1

Ma plang si ma plang..si este ceva pentru el? Breasla 3 să laude? Desigur, jocul poate fi puțin distractiv atunci când aurul începe să curgă în vistieria familiei Pentru că printr-un miracol am proiectat impecabil calea de producție, cumpărare și vânzare a afacerii noastre. Doar dacă, desigur, AI-ul este prost și hamalii știu să ajungă din punct în punct.

O altă caracteristică puternică a jocului este decorul audiovizual și treisprezece hărți diferite pregătite de creatori. Meniul este, de asemenea, conceput într-un mod mai accesibil în comparație cu partea anterioară. Desigur, acest lucru nu înseamnă că este complet intuitiv, dar după finalizarea tutorialului, navigarea eroului și utilizarea opțiunilor individuale nu ar trebui să provoace probleme majore.

Deci te poți juca… dar de ce? Fanii titlurilor economice și politice vor găsi pe piață alte articole, mai interesante Și dacă cineva insistăRegii Cruciați microscale”, poate reda întotdeauna părțile anterioare breaslaADEVĂRAT?

1. Mai multe despre The Guild 3

Părerea mea despre The Guild 3

Avantaje: