The Witcher: Monster Slayer recenzie film – recenzie. Wied? Min GO sau Wied? Min Nu?

The Witcher: Monster Slayer recenzie film – recenzie.  Wied?  Min GO sau Wied?  Min Nu?

pentru ultima lună a trait asa cum stii ?? minut. În fiecare dimineață verificam dacă există monștri în zonă, am primit ordine de la băieții păianjenilor mari înfricoșători și l-am luat pe Endrega (este un scorpion foarte mare) la cererea iubirii răsfățate a elfilor din antichitate. Când am adunat niște oale, am cumpărat saci de șa mai mari, pentru că cele vechi nu conțineau toate ingredientele pentru poțiuni magice și uleiuri. Seara făceam petarde de ținut la îndemână dimineața. În timp, am făcut o sabie de argint, deși a durat mult. A fost o viață interesantă, dar îmi lipsea un pic de scop în ea.

aur ?? GO. MinutA fost numit din cauza ignoranței monstru ucigașEste un efort foarte ambițios. Spokko, o filială a CD Projekt, creează un joc care folosește realitatea augmentată și geolocalizarea. Până în prezent, succesul în acest domeniu a fost obținut în principal de studioul Niantic, care a produs două hit-uri reale ?? Pokemon GO Și Harry Potter: Wizards Unite. Niciun alt gigant industrial ce ?? Nici Ubisoft și nici Rockstar nu și-au încercat jocul AR (bine, Microsoft a făcut-o, dar Lumea Minecraft Tocmai a fost șters). Deci, este greu să spui nu ouălor CD Projekt? Mai ales că compania are o experiență dovedită Câmpul de luptă Witcheradică, magicianul portabil MOB-ê (sună groaznic, nu-i așa?), care a murit la șase luni după primul său spectacol. Va fi mai bine de data aceasta, vor decide jucătorii? Artiștii de la Spokko au creat o fundație plină de găuri pe care să le punem, dar este solidă și funcțională.

Îți voi spune imediat că am fost surprins pozitiv de telefonul studio Spokko. monstru vânător Suferă de toate relele care însoțesc noile afaceri de acest gen, în special sub forma lipsei de conținut extins (care acum cinci ani a jucat în Pokemon GO, asta știe la ce mă refer), dar, în general, acest titlu este valabil. În curând vom vedea dacă acest timp va fi suficient pentru a câștiga inimile jucătorilor obișnuiți din întreaga lume.

Rezumatul evaluării

După ce am petrecut aproape o lună în joc (am reușit să ajungem la el înainte de premieră), trebuie să recunosc că nu m-am plictisit încă. Da, există doar o duzină de misiuni fantastice, așa că după ceva timp (să zicem două săptămâni, poate trei săptămâni, dacă nu le primești lucrurile hardcore), ai terminat, dar încă mă bucur să colecționez Pokémon magic. Cred că entuziasmul meu se va estompa încet, voi începe aplicația să ruleze din ce în ce mai puțin și, în cele din urmă, să uit de ea pentru o vreme și poate să revin doar când dezvoltatorii lansează al doilea sezon de Misiuni.

READ  Cosmos. Un asteroid a fost descoperit cu două ore înainte de a intra în atmosfera Pământului

Cu cât joci mai mult, cu atât vei vedea mai puține greșeli. probleme mai mari. Grind devine foarte greu în timp și, fără a cheltui bani, trebuie să economisim fiecare ban câștigat din greu. De asemenea, echilibrul jocului nu este perfect (de exemplu, unele uleiuri lipsesc componente). Cărți UV despre asta în coloana lui.

Inițial, în prima ediție a recenziei publicată după testele săptămânale, am făcut următorul punct în profesioniști: ?? Nu trebuie să plătiți pentru a vă ajusta (deși plata este mai distractivă și mai rapidă) ?? ?? NS ?? Am eliminat această caracteristică suplimentară, deoarece, deși insist asupra părerii mele, că acest model nu este la fel de invaziv pe cât suntem obișnuiți pe piața mobilă, nu îl pot trata ca pe o caracteristică de joc.

Cu toate acestea, ceea ce am primit acum este o bază bună pentru a construi pe un joc minunat. Pentru aceasta, Spokko are nevoie de mult timp, monstru ucigaș Actualizări frecvente și interesante. În acest moment este ?? Doar ?? Bine.

Ajutor sau cunoștințe Descriere mobilă

elementele de bază

Ce este oricum? Este un joc mobil în care se află universul Wade ?? Meena împletit cu realitatea. Pe harta lumii noastre există monștri care trebuie învinși și sarcini de îndeplinit, iar obiectivul jucătorului este de a-i atinge ?? Pe picioare cu bicicleta, scuterul sau mașina. După cum ar prefera cineva.

Kim Gram? În joc jucăm rolul unei vrăjitoare tinere sau ?? Wit ?? Minka. Noi inventăm noi înșine numele și aspectul protagonistului.

Voi vedea Geralt sau Ciri aici? Din păcate, nu există nicio șansă. Printre personajele din joc există o persoană a cărei vârstă împiedică oarecum apariția multor eroi epopee Sapkowski, ca să nu mai vorbim de jocuri.

Este un RPG? Nu, este un joc mobil în care ucidem o mulțime de monștri și le colectăm recompensele (pentru a parafraza faimoasa piesă: „Omoară-i pe toți”). Există întrebări scurte aici, dar nu este suficient să fii considerat un RPG.

Cum îl joci

ce sau ce ?? Mai multe despre sarcini? Sarcinile arată astfel: ajungi într-un loc cu semn de întrebare și poți purta o scurtă conversație cu personajul. Apoi trebuie să mergi la locul următor (de ex. La cuibul păianjenului) și să învingi monstrul ?? Acest pas poate fi repetat. Și în cele din urmă înapoi la client. Întreaga sarcină durează aproximativ 20 de minute, în funcție de cât de rapid sunteți.

Câte sarcini sunt? Până acum 13 (numărul norocos, nu ce), dar creatorii au planuri să adauge mai multe. Va apărea în așa-numitele anotimpuri. Sper că nu trebuie să așteptăm atât de mult o secundă!

READ  Halo Infinite are totul ca să fie un hit. Jucam o nouă producție de la Microsoft și vreau mai mult

Voi avea dureri din mers pe jos în timp ce mă joc? Depinde. Contrar acestui lucru Pokemon GO Aici nu există mecanici care să recompenseze doar mersul într-o lume reală cu jocul în desfășurare. Suntem obligați să facem acest lucru în principal prin misiuni, care pot fi lansate doar în punctele indicate, care sunt situate la câteva sute de metri de locația noastră actuală. Pe de altă parte, mi-a plăcut foarte mult să călătoresc cu mijloacele de transport în comun pe drumul spre serviciu. De fapt aur ?? GO. Minut Este mult mai eficient pe bicicletă sau scuter, datorită faptului că există o mulțime de monștri care reproduc (regula este să mergi, de exemplu, câteva minute când nu este nimic de făcut în joc).

Merită să te joci pentru poveste? Nu, pentru că, deși funcțiile sunt caracteristice pentru ?? Roșii ?? Răsucirile fictive, de fapt, constau din câteva fraze scurte și câteva schițe, așa că e greu să găsești ce? Bijuterii narative. Mă joc pentru că îmi place să adun diferite obiecte în jocuri (iată premiile și bibelourile pentru monștri, ce fel de realizare).

Este lupta grea? Nu, este foarte simplu, dar numai dacă îl comparați cu jocurile pentru PC sau consolă. În categoria titlurilor de realitate augmentată pentru mobil, acest articol are un joc exigent ?? Nu este neapărat un avantaj. Simplitatea jocului în timpul mersului va fi apreciată.

reacții

dacă, ce aur ?? GO. Minut mai bun decât Pokemon GO? nu. În acest moment, ambele jocuri populare Niantica (Pokemon GO Și Harry Potter: Wizards Unite) e mai bine ca Wade ?? MeenaDeoarece această persoană are o boală de bază în copilărie, care are aplicații similare ?? Există un conținut redus și o mulțime de măcinare repetată. telefon mobil aur ?? minut Vă rugăm să cereți actualizări care vor adăuga și ce ?? Mai mult decât simple misiuni noi.

Jocul are un model de plată pentru câștig? Nu concurăm cu alți jucători aici și puteți obține totul fără a plăti ?? Doar răbdarea decide. Jocul te încurajează adesea să faci achiziții, ceea ce face jocul mult mai ușor ?? În special problema este lipsa poțiunilor, uleiurilor, petardelor și echipamentelor mici (extinderea lor este primul lucru pe care l-am cumpărat) sau lipsa săbilor și scuturilor speciale. Desigur, puteți obține toate acestea cu o măcinare tare sau le puteți cumpăra pe loc, plătind zloti în magazin. Dacă, atunci, într-adevăr ?? În schimb, avem aici un model pay-to-play.

De ce merită acum? Hei, va fi aur ?? minut! Puteți ucide o femeie în cimitir aici, puteți înghiți înghițituri și puteți accepta ordine de vrăjitorie. Aceasta este, de asemenea, o piesă foarte ambițioasă de CD Projekt, așa că, dacă sunteți interesat de jocuri, merită să-i urmăriți soarta de pe telefonul dvs. mobil.

READ  Regula WhatsApp 15 minute. Aceasta este o schimbare importantă pentru utilizatori!

De ce nu merită încă? Pentru că până acum aur ?? minut merge Are un joc foarte repetitiv, nu are funcții sociale semnificative și există și câteva bug-uri. intr-un an ?? Să sperăm?? Ar fi un joc mult mai bun.

Cel mai ciudat lucru pe care l-ai făcut ?? in joc? Am fost implicat în culesul ciupercilor, care a fost probabil cea mai interesantă cercetare. Vă recomand să culegeți ciuperci în autobuz ?? Am găsit jumătate din 317-urile mele în transportul public.

O recenzie (în pregătire) pentru Wied?  Min: Pogromca potworów - Wied?  Min GO sau Wied?  Min Nu?  Ilustrația nr. 3

Care este cel mai mare risc pentru succesul jocului? Probleme tehnice și oboseală a jucătorilor. Din păcate, serverele rulează cu întârziere vizibilă, aplicația se blochează frecvent, consumă bateria și are unele erori. Pe termen lung, poate deveni plictisitor și cu un joc repetitiv.

Va reuși jocul? greu de spus?? aur ?? minut Acesta nu este un brand neoficial, iar pe piața jocurilor mobile trebuie să lupți pentru inimile jucătorilor de duminică. Pe de altă parte ?? Poate că acest lucru se va dovedi a fi un prestigiu suficient de mare pentru ambițiile financiare ale CD Projekt? Marcin Strzy¿ewski a spus ceva interesant în redacție: ?? În cele din urmă, voi avea ceva de făcut pentru un picnic cu soția mea când va prinde un pokemon ??.

Colț cu sfaturi

Ce va dezvălui? truc? Nu trebuie să ieșiți din casă pentru a vă deplasa repede. Este suficient să rulați aplicația la fiecare câteva zeci de minute, să ucideți monștrii care cutreieră zona (dar cei care nu au cranii, pentru cei mai puternici la început, nu vor să bea poțiuni) și să opriți jocul. După câteva zile de distracție, îți vei alunga prietenii.

Atingeți rapid nivelul 10 ?? Probabil va dura câteva zile, dar merită. Aceasta va deschide opțiunea de a șterge copacii privați marcați pe hartă. În fiecare zi vei putea ucide monștri în trei astfel de locații, ceea ce îți va oferi 150 de oreni.

Nu pierzi uleiuri ?? În loc să-l folosiți pe monștri ușori (cei cu un singur craniu), învățați tiparele de atac și evitați loviturile. Atunci doza de Jerzyk în sine este suficientă și, cu un feedback bun, puteți face fără ea. cu adevarat ?? Blocarea perfectă a atacurilor poate face minuni.