World War Z (2019) – Recenzia jocului

World War Z (2019) – Recenzia jocului
Pe fundalul tuturor acestor povești apocaliptice satirice care ne fac să spunem că cel mai periculos inamic este celălalt tip, hitul principal al studioului Sabre Interactive pare aproape plin de speranță. Pentru oameni, uniți-vă fără rezerve și ajutați-vă reciproc să supraviețuiți epidemiei de zombi. Alăturat, armele gata să tragă, mâinile strânse pe mânerele macetei, stau ușor: asistentă, șofer, avocat, jurnalist, uniți pentru un scop bun. Frumoasă poză.

Nu e de mirare, din moment ce vorbim despre un shooter co-op, dar totuși e frumos să poți să te împuști fără să te gândești că cineva așteaptă deja la spatele nostru cu un cuțit ridicat să lovească. Prin urmare, îmi este greu să mă gândesc la „World War Z: Beyond” ca la un survival horror tulburător, ci mai degrabă ca la un transfer al pozitivismului sub o nouă fundație. Cu toate acestea, lăsând reflecții similare și metafore brute, trebuie spus că Sabre Interactive are ceva de construit, deoarece versiunea originală a jocului, iar noul său titlu este o dezvoltare care, în ciuda unor adoptari de vară, se poate lăuda cu aproximativ cincisprezece milioane de jucători. . . Iar titlul în cauză, care este și un fel de completare și upgrade față de original, nu este altceva decât un truc menit să-i ademenească pe cei deja plictișiți să se întoarcă și să-i ademenească pe cei indeciși. Pentru că mărturisesc fără să mă prăbușesc: până acum nici nu am vrut să sorb tribunele Game Pass și regret puțin.

Casdoria a funcționat, pentru că lumea extrasă din cartea lui Max Brooks și popularizată de filmul nu prea bun cu Brad Pitt este bine construită. În plus, un pachet bun de poveste stabilește cu succes profunzimea, deși totul este să treci de la un punct la altul. Campania, care poate fi jucată de roboți (complet kumatymi), cu prietenii sau cu jucători aleatori online, este împărțită în capitole fără legătură, ai căror eroi sunt supraviețuitori din diferite părți ale lumii. Încă de la început, poți alege orice misiune, fiecare din care spune o scurtă poveste cu final fericit.

Pe lângă locațiile amplasate anterior, putem vizita și Roma și Kamchatka (poți chiar să îngheți acolo!), Și, ca toate celelalte, acestea sunt, de asemenea, niveluri perfect concepute, unde filmarea este distracție pură. În orice caz, aici nu sunt multe de făcut, pentru că explorarea este practic inexistentă, iar ceea ce avem nevoie ne cade de obicei sub nas. Misiunile pentru jucători se limitează la apăsarea unui buton, deplasarea dintr-un loc în altul, preluarea ceva și acoperirea altora. Dar esența fiecărui nivel este luptele cu hoarde de zombi, pentru care ne pregătim în avans, adică luăm atitudine, punem sârmă ghimpată și turnulețe automate, reumplem muniția.

Creatorii jocului se laudă că motorul lor va atrage până la o mie de personaje fani și, deși nu le-am numărat, am avut bătălii epice pe Xbox X Series și jocul nu s-a oprit imediat. Scene Când sute de zombi zboară spre noi, se zboară pe spate – cadavrele nu sunt tăiate dintr-un singur zar, au dimensiuni și piei diferite – fac treaba. Dar nu există diferențe între personajele pe care le alegem, ceea ce contează este clasa. Avem un soldat echilibrat, de la un medic și un expert în explozie, până la o nouă specialitate, un purtător de scuturi care distruge o armată inamică ca un berbec. Fiecare misiune este acumulată puncte de experiență, de dragul cărora deblochăm noi abilități caracteristice unei anumite clase, sunt multe dintre ele și pot schimba fața jocului, modificând, de exemplu, viteza de reîncărcare a armei sau deteriorarea. cauzat. . Dar poate cel mai important mod nou este modul la persoana întâi, care animează cu succes jocul și este, deși în esență un singur, mai convenabil decât modul implicit la persoana a treia. Pur și simplu nu înțeleg de ce nu poți comuta dinamic între aceste două perspective, dar trebuie să oprești jocul în desfășurare și să o faci din meniu.

READ  Noul Dacia Jogger pe ultimele poze

Chiar și cu atâtea variabile și cu atractivitatea gameplay-ului în sine, simplu, dar satisfăcător, jocul devine rapid plictisitor din cauza reticenței în soluțiile învechite și a reproductibilității, pentru că până unde pot fi găsite aceste cadavre? Uneori vom întâlni zombi mai puternici, purtând echipament de luptă de poliție sau un costum de protecție de laborator (și răspândind gaz otrăvitor) și șoareci enervanti, care este o nouă adăugare în versiunea revizuită, dar sesiunile mai lungi de consolă mi-au făcut somn. Este încă distractiv să poți filma un capitol care durează poate douăzeci de minute, dar este greu să prinzi rădăcini în această lume. Pe de altă parte, cincisprezece milioane de jucători ar putea greși?