Destiny 2: Fall of Light – recenzie și păreri despre joc [PS5, PS4, XONE, XSX, PC]. Vine martorul!

Destiny 2: Fall of Light – recenzie și păreri despre joc [PS5, PS4, XONE, XSX, PC].  Vine martorul!

Destiny 2: Căderea luminii a fost anunțată cu anunțuri puternice, iar comunitatea filtrează așa-numitul început al sfârșitului. Deci cea mai recentă expansiune a lui Destiny 2 este la fel de bună precum promite Bungie? Bine ați venit la recenzia noastră!

De la primul joc Destiny, echipa Bungie ne pregătește pentru acest moment. Lumina și întunericul sunt dușmani eterni care vor să-și atingă obiectivele cu orice preț. Știm deja că Martorul vrea să răspândească viața în univers și să acționeze în numele binelui, dar ce își dorește cu adevărat Martorul însuși? Suplimentul de astăzi a fost revizuit Destinul 2: Căderea luminii Ne oferă câteva răspunsuri importante, dar ridică de două ori mai multe întrebări.

Destiny 2: Fall of Light – Povestea

Istoria expansiunilor de poveste a lui Destiny și Destiny 2 este plină de probleme. Uneori primim povești grozave precum Regele luat sau Regina vrăjitoare, iar uneori avem povești plictisitoare precum Blestemul lui Osiris sau Shadowkeep. Cum este in acest caz? Am impresia că scenariștii de la Bungie au vrut să lovească foarte mult tonurile ultratinereții și ale generației 2000+, pentru că întreaga intriga Destiny 2: Lightfall poate fi rezumat literalmente în câteva propoziții, care durează 6-8 ore de misiuni presărate cu umor cu adevărat ciudat.. După ce a aflat puțin despre Martor în DLC-ul anterior, el își trimite armata Întunericului împotriva Rătăcitorului, dar apărătorul nostru rotund iese în întâmpinarea lui și astfel începe o luptă aprigă între Gardieni și așa-numita Legiune a Umbrei condusă de Kallos. . Apropo, se dovedește că pe Neptun cu mii de ani în urmă a existat un oraș foarte avansat din punct de vedere tehnologic numit Neumona, ai cărui locuitori folosesc așa-numitul ArkoCloud, unde își stochează conștiința.

Acest oraș este păzit de Cloud Walkers, adică de oameni avansați din punct de vedere tehnologic, cu un singur scop – cu orice preț pentru a proteja oamenii din Newmona, care sunt acum mai amenințați ca niciodată. Nu numai că Calus și armata lor vor să preia așa-numitul giulgiu, dar Vex-ii doresc acces la resursele ArkCloud. Prin urmare, împreună cu Osiris, Nimbus și Rohan, trebuie să facem tot posibilul pentru a împiedica inamicii să intre în posesia acestor lucruri. În timp ce primele două misiuni promit evenimente foarte frumoase, cu cât mai departe în pădure devine mai rău și mai plictisitor. Ceva se întâmplă în mod clar acolo, dar în general nu m-a entuziasmat și nu m-a implicat în niciun fel. În plus, atât Osiris, cât și Nimbus fac dificilă intrarea în întregul conflict. Primul care s-a plâns neîncetat despre asta Fără timp, fără timp… și apoi fără timp din nouCelălalt se comportă ca un proxeneț de doisprezece ani care scot replici de genul „Woo jena, cum ai intrat acolo și ai tăiat, bang, bang, bang… a fost tare”. – Scala regresivă rupe scala jenă.

READ  După 20 de ani, Apple renunță la producția dispozitivului iconic

Destiny 2: Lightfall – Joc de rol al echipei

Destiny 2: Fall of Light - revizuire joc.  Newmon

Din fericire, totul este salvat de modificările introduse jocului de această dată de Bungie. În primul rând, tema principală a acestui supliment este așa-numita Band, care este a doua subclasă a Darkness, pe care o primim pe măsură ce progresăm prin campania de poveste. La început, jocul ne oferă puțin capacitatea de a folosi echipa, dar aceasta are o justificare a intrigii – ca purtători de lumină, trebuie să folosim această putere cu atenție, deoarece ne obosește foarte repede, așa că mai întâi, când obținem o astfel de oportunitatea, trebuie să învățăm cum să o exploatam. Funcționează puțin ca în Dragon Ball, unde noul Super Saiyan trebuie să învețe să rămână în această stare, mai degrabă decât să explodeze greu două minute și apoi să iasă din epuizare.

Interesant este că mulți oameni se plâng de povestea revizuită Destinul 2: Căderea luminii Este un fel de tutorial de șase ore despre cum să stăpânești hamul, dar asta nu m-a deranjat. Mai întâi obținem o noțiune preconcepută despre cât de puternică este acea putere, apoi îi dăm un vârtej și ne zdrobim adversarii ca niște insecte minuscule. Desigur, acest lucru este asociat cu o anumită lipsă de noutate în intriga în sine, dar apoi ne putem bucura de bandă în alte activități, în care petrecem mult mai mult timp. Așa cum am scris în postarea anterioară, Strip ne prezintă câteva posibilități interesante, cum ar fi prinderea de puncte specifice, cum ar fi Spider-Man și zborul printr-o bucată de arenă în literalmente 2 secunde, iar în cazul lui Hunter, lupta cu Strip ca un Devil May Cry -stil lanț-ucigaș. Astfel, folosirea centurii este foarte distractiv și actualizează foarte mult întregul sistem de luptă din Destiny 2.

READ  CD Projekt lucrează la un nou joc de cărți. Premiera din acest an

În ceea ce privește construirea misiunii în sine și modul de distribuire a accentelor jocului în câteva ore de distracție, sunt nedumerit aici. Pe de o parte, misiunile sunt foarte lungi și foarte epuizante, ceea ce cu siguranță îi va atrage pe cei mai mari fani ai serialului, pentru care fiecare minut petrecut în lumea creată de Bungie este pură plăcere. Din păcate, m-a deranjat puțin, dar probabil că a fost în principal pentru că a trebuit să grăbesc puțin în scopul revizuirii. Știi, este un pic ca atunci când crezi că trebuie să se termine pentru că lungimea lui începe să obosească, se dovedește că este doar 75% din misiune în total și dintr-o dată apare o amenințare foarte mare.

Destiny 2: Fall of Light – Chinuitorii vor fi coșmarul tău

Destiny 2: Fall of Light - Tormentor

Apariția Armatei Martorilor în sistemul nostru solar este un set cu totul nou de inamici. Cele mai multe dintre ele sunt fețe celebre din Legiunea Roșie, supranumită Legiunea Neagră de data aceasta, dar există un nou tip de adversar solid aici. Aceștia sunt așa-numiții Chinuitori – puteți vedea unul dintre ei pe ecranul de mai sus. Echipa Bungie a anunțat că fiecare întâlnire cu un astfel de șef ar fi un eveniment cu adevărat periculos, iar un duel cu el ar fi una dintre cele mai dificile provocări cu care Destiny 2 ni le-a prezentat vreodată. Ei bine, trebuie să recunosc că nu erau escroci. În primul rând, designul extrem de vizual al unui astfel de doom este înspăimântător, iar atmosfera este sporită și mai mult de faptul că ne vorbesc într-un limbaj întunecat și sunt în general scufundați în întuneric.

READ  KaiOS este al treilea cel mai popular sistem de operare mobil din lume. A depășit 165 de milioane de utilizatori

Deja o luptă 1 la 1 cu un astfel de tip este ceva interesant, datorită căruia a fost revizuit Destinul 2: Căderea luminii Are momentele sale mai interesante, totuși, când doi dintre acești tauri apar în arenă. Ei bine, ce să spun – am greșit. Mai ales când joci singur. Sincer să fiu, am finalizat fiecare pachet de expansiune și multe raiduri în Destiny 2, dar nu am avut genul de probleme pe care le-am avut cu Tormentors. Nu numai că sunt rapizi, dar se pot teleporta, să sară la jucător și chiar să ne prindă de gât și să se lipească în pământ ca un cui vechi. În general, am impresia că echilibrul, lungimea și structura misiunilor sunt făcute în principal pentru echipe de trei, așa că atunci când joci ca jucător solo s-ar putea să ai multe probleme la finalizarea campaniei, cu excepția cazului în care ești cumva familiarizat cu mecanica jocului. Ca veteran al serialului, a trebuit să transpir mult.

Destiny 2: Fall of Light – Merită jucat?

Scurt Destinul 2: Căderea luminii Cu siguranță nu este cea mai bună expansiune pe care a primit-o Destiny 2, dar nici cea mai rea, așa cum scriu mulți oameni pe web. Este adevărat că campania de poveste este lungă și confuză, dar deficiențele narative sunt compensate de un joc solid și o mulțime de îmbunătățiri ale calității vieții, cum ar fi presetările echipamentelor. Mai multe DLC-uri proaspete vor fi apreciate de fanii de multă vreme ai mărcii, care caută o provocare solidă și noi modalități de diversificare a gameplay-ului. Acum tot ce ne rămâne de făcut este să așteptăm aspectul final. Asta va încheia saga luminii și întunericului.