Diablo 2 Resurrected – Joc Review & Opinion [PS5, PS4, XSXS, XOne, Switch, PC]

După eșecul Warcraft 3 Reforged, nu știam dacă vreau ca Blizzard să actualizeze Diablo 2. Am amintiri foarte bune cu originalul, deoarece am petrecut sute de ore cu titlul, mi-am făcut mulți prieteni datorită jocului și chiar și preotul a încercat să mă dea afară din școală – Pentru că, după părerea mea, a postat conținut satanic, când citeam deja una din cărțile despre acest univers în pauzele mele. Cu toate acestea, versiunea beta a arătat că predarea IP către Vicarious Visions a fost o decizie foarte bună – studioul nu a luat deciziile îndrăznețe pe care mulți le așteptau, dar nu a distrus originalul, asigurând o producție plăcută.

Diablo 2 Resurrected vă aduce atracții populare

În revizuirea noastră Diablo II: Resurrection, obținem un pachet format din Diablo 2 și Diablo 2 Lord of Destruction, Deci, de la început, puteți juca în șapte clase (Barbarian, Witch, Amazon, Paladin, Necromancer, Slayer, Priest) și veți afla povestea completă a cinci acte. În ceea ce privește construcția, nimic nu s-a schimbat cu adevărat aici, așa că începem mai întâi povestea în tabăra necinstită pentru a-l salva pe Deckard Cain, apoi ne îndreptăm spre deșertul Lotte Gulen, unde avem șansa să ne apropiem de cele Șapte Morminte și, în cele din urmă, să îl întâlnim pe Dorell . Ne continuăm călătoria în docurile orașului uitat Kurast, unde alergăm între râuri pentru a vizita Kazamaty și a elimina primul dintre cele trei. A patra parte a poveștii îi conduce pe oamenii nemiloși către locațiile iadului, pentru a scăpa de demonul titlului la sfârșitul nuvelei, dar numai ultimul capitol (inițial în expansiunea Lord of Destruction) vă permite să termină-ți eforturile și scapă de ultimul dușman.

Mi-e greu să spun exact cât poate dura o zi, deoarece am terminat Diablo de 2000 de ori și, cu experiența potrivită, poți rula mai repede în locații și te poți îndrepta spre pistele corecte. Cu toate acestea, sunt sigur că jucătorii tineri care nu au încercat această aventură de ani de zile, El va petrece cel puțin 20-30 de ore în Diablo 2 Resurrected – Multe aici depind de modul în care vei juca, ce clasă alegi și dacă vrei să te distrezi cu prietenii tăi.

Producția de Vicarious Visions poate surprinde mulți publici mai tineri cu același nivel de dificultate și stil, deoarece Diablo 2 este mai provocator decât Diablo 3 și, în același timp, oferă un mediu mai întunecat. Jocul are un ton mai serios, iar povestea este mai interesantă chiar și după mulți ani – creatorii au actualizat toate materialele video, așa că vă încurajez să urmăriți filmele, deoarece aventura „Rătăcitorului” provoacă chiar și suspans. Blizzard s-a ocupat de o poveste drăguță pe care o observăm între acte, precum și evenimentele legate de misiuni se completează reciproc bine – În recenzia noastră Diablo 2 Resurrected, putem conta pe dublarea completă pe toate platformele. Titlul actualizat arată altceva – forța lui Blizzard de ani de zile este filmele care avansează istoria, iar imaginile restaurate sunt vizionate hilar … Dacă petreceți multe ore cu originalul, veți aprecia literalmente fiecare scenă a noului Diablo 2.

READ  Aceste specificații OnePlus 12 vor scoate pulpa de la Samsung și Apple

Diablo 2 a fost reînviat pe console? Da, dar …

Diablo 2 Resurrected - Desert Fighter Review

Diablo 2 nu a ajuns niciodată pe console, dar Diablo 3 și alte zeci de produse au demonstrat deja că consola este perfectă pentru atracții similare. Vicarious Visions nu a dezamăgit în acest sens și a prezentat bine abilitățile personajului, iar studioul vă permite să vă gestionați abilitățile fără probleme – fiecare clasă are trei arbori de abilități, printre care există mai multe abilități de activare, dar jucătorii le pot atribui cu ușurință unei selecții de butoane. În total, putem folosi două rânduri de șase abilități (al doilea meniu se deschide ținând apăsat pe L2), ceea ce, în opinia mea, este suficient chiar și la sfârșitul jocului. Vindecarea și Mana sunt așezate sub D-pad, ceea ce este foarte bun, deoarece, după cum știți, în Diablo 2 folosim poțiuni pe o centură care are întotdeauna patru sloturi, astfel încât totul funcționează foarte bine în acest caz.

Creatorii au trebuit să reconstruiască semnificativ comenzile, deoarece anterior jucătorii puteau folosi doar tastatura și mouse-ul, dar în timpul jocului nu am simțit că acest element a fost neglijat. Am încercat Diablo 2 Resurrected cu toate clasele și, deși jocul pare a fi mai provocator decât pe PC, trebuie să recunosc – amintirile bune s-au întors. Dezvoltatorii nu au optat pentru direcționarea automată, așa că trebuie să ne confruntăm întotdeauna cu demonul în direcția corectă, dar de data aceasta putem colecta cu ușurință (automat) aurul scăpat. Este totuși necesar să ridici obiecte manual, dar nu am avut niciodată probleme cu lovirea armei sau armurii corespunzătoare aruncate de inamici.

Cu toate acestea, subiectul care va împărți cu siguranță jucătorii este inventarul în sine, deoarece Eroul nostru poate purta încă foarte puține lucruri. Dezvoltatorii au menționat că nu vor să schimbe nucleul Diablo 2, așa că de multe ori va trebui să vă teleportați în oraș și să selectați articole și apoi să le vindeți, dar nu aș fi surprins când unii oameni spun că a fost rău decizie. Diablo 2 a înviat Nu oferă atât de multe echipamente ca unele titluri concurente, dar chiar și în acest caz, este necesară o gestionare frecventă a resurselor achiziționate … și aici, din păcate, în opinia mea, cea mai mare problemă apare în producția revizuită, deoarece Vicarious Visions nu s-a ocupat de un rucsac îmblânzit sau chiar de ascundere – Mutarea, vânzarea și cumpărarea articolelor este o durere pentru consolă. Toate acestea consumă mult timp și sunt uimit că dezvoltatorii nu au decis să ia comenzi rapide care să vă permită să vindeți instantaneu unele articole din inventar, să scăpați de gunoiul inutil în cel mai scurt timp sau pur și simplu să vă umpleți cureaua cu poțiuni . Studioul a decis să ne mărim bagajul rămas în orașe, iar acum putem muta comori fără probleme între personaje, dar manevrarea în jurul inventarului este obositoare.

READ  Immortal Diablo este în joc înainte de premieră. Joacă de pe PC și mobil

Diablo 2 Resurrection arată bine … și întunecat

Diablo 2 Resurrected - Revizuirea jocului - Desert Battle - Așa a fost înainte

Viziuni diverse, la fel ca colegii responsabili pentru returnarea eșuată a Warcraft 3, ne permit să trecem fără probleme între configurarea originală și configurarea actualizată. Ca întotdeauna, în cazul unei schimbări atât de bune de configurare, este un mare șoc, deoarece chiar și acum câțiva ani am jucat Diablo 2 original, această producție a sunat întotdeauna mult mai bine în capul meu. Creatorii actualizării nu au distrus personajul original și, în ceea ce privește grafica, titlul arată foarte cool. Toate locațiile întunecate arată grozav, dezvoltatorii au îmbunătățit efectele vizuale, vrăjile au puterea potrivită și din punct de vedere grafic, nu vă puteți aștepta la mai multe de la Diablo 2 Resurrected – trebuie să ne amintim că nu este un remake.

Cu toate acestea, nu pot înțelege de ce Vicarious Visions nu a decis să se adauge la situația cooperativă pe un singur ecran. Studioul a menționat că va trebui să reconstruiască site-ul de la zero, dar sincer? Exact asta ar trebui să apară în joc. De asemenea, titlul nu oferă o coajă pe mai multe platforme, dar în schimb putem folosi progresia încrucișată – dacă cumpărăm Diablo 2 Resurrected pe alte platforme. Situația acceptă jocul online pentru până la opt jucători, dar consolele nu au o listă de servere – putem crea un joc online și putem invita prieteni să se alăture acestuia sau putem aștepta ca alți jucători să se alăture lumii. În opinia mea, aceasta nu este o decizie bună, deoarece este mai ușor să parcurgeți lista și să alegeți serverele corespunzătoare și, deși autorii oferă, de asemenea, posibilitatea de a se concentra asupra unei sarcini specifice, a unei zone sau chiar a șefului, totuși primesc impresia că sistemul clasic funcționează mai bine. De asemenea, merită adăugat că autorii au renunțat la conectivitatea TCP / IP, deci nu putem invita prietenii acasă să facă o „petrecere locală” clasică.

De asemenea, este dificil să-i lauzi pe creatorii de comunicare într-un joc multiplayer, deoarece nu există chat text pe console – Dacă întâlnești un jucător care nu vrea să vorbească prin microfon / căști, este foarte greu de observat. Dezvoltatorii au oferit doar câteva comenzi simple, dar cu siguranță acest lucru nu este suficient și în timpul jocului am dat deja peste sesiuni în care nu mi-am găsit partenerul care lucra în temnițe (nu știam unde este exact el) și din cauza un bug pe care nu l-am putut intra în portalul lui.

Diablo 2 Resurrected oferă un joc satisfăcător

Diablo 2 Resurrected - Labyrinths review

în curs de revizuire Diablo 2 a înviat Am avut ocazia să joc pe PS5 și, deși la început a fost dificil să vorbim despre o bătălie distractivă cu demoni din cauza serverelor, acum infrastructura merge mult mai bine. Dezvoltatorii au oferit două moduri, dar vă încurajez să jucați în 60 de cadre – în acest caz putem simți fluiditatea corespunzătoare și, în ceea ce privește setarea, nu ne putem plânge prea mult.

READ  realme GT 2 Pro va apărea în trei versiuni diferite!

Cu toate acestea, Vicarious Visions mai are ceva de făcut, deoarece, în anumite situații, am întâlnit articole interzise, ​​am fost dat afară din server de mai multe ori sau nu am putut intra în portal. Astfel de mici nenorociri vor fi eliminate probabil în următoarele luni – în acest timp ar trebui să primim și un joc clasat, deoarece în prezent putem juca „clasic” (fără supliment) sau moarte permanentă, dar nu aș recomanda ambele variante pentru jucătorii care nu au avut șansa să joace pista.

Diablo 2 Resurrected - Labyrinths - Remaster. Recenzie

Deși m-am plâns puțin de unele decizii proaste luate de Vicarious Visions, nu pot să o ascund Diablo 2 Resurrected oferă experiența dorită. Aceasta este o producție extraordinară și, deși nu aduce noutăți în ceea ce privește conținutul, este încă foarte distractiv, deoarece uciderea mai multor demoni este doar o distracție simplă. Jocul de pe tablă nu mă dezamăgește și sper în continuare că creatorii vor îmbunătăți managementul echipamentelor, dar trebuie să subliniez acest lucru: în timpul luptei totul funcționează așa cum ar trebui. Și, în ciuda unor probleme, este greu să te îndepărtezi de revigoratul Diablo 2 – Diablo 2, care oferă o distracție foarte antrenantă și satisfăcătoare, care, deși mulți știu, titlul nu dezamăgește în cel mai important aspect: gameplay-ul.

Ne putem aștepta la mai mult? Sigur, dar date fiind faptele – Blizzard ar fi putut alege un port HD obișnuit sau un produs nedezvoltat precum Warcraft menționat mai sus. Diablo 2 Resurrected nu este o bucată perfectă de bomboane, dar titlul ne oferă jocul de care ne-am amintit în cele din urmă. Mi-ar plăcea să văd o nouă clasă, să iau un sport nou sau măcar să gestionez un rucsac mai mare, dar știu foarte bine că Vicarious Visions nu a dezamăgit.

Diablo 2 Resurrected sugerează o experiență familiară

Diablo 2 Resurrected revine cu o calitate bună. Jocul oferă un joc satisfăcător și întunecat în mod adecvat, pe care îl pot recomanda în liniște această producție tuturor jucătorilor – celor care se întorc la Diablo 2 și publicului mai tânăr. Acesta nu este un remake complet, ci o reîmprospătare la un nivel superior, care va oferi jucătorilor o mulțime de nopți nedormite. În același timp, sper ca dezvoltatorii să îmbunătățească unele elemente, poate chiar să acorde atenție extinderii menționate anterior înainte de premieră? Vom vedea în viitor. În prezent, însă Veți obține Diablo 2, care nu v-a dezamăgit în ceea ce privește povestea și gameplay-ul de acum 20 de ani și acum totul este bine din nou.