Diablo 2 Resurrection Review – Recenzie. Aș dori mai multe schimbări

Diablo 2 Resurrection Review – Recenzie.  Aș dori mai multe schimbări

BINE. De mult am vrut să spun asta cu convingere și entuziasm. Să petrecem așa? 2001. Diablo 2 Ambalat grafic înapoi Diablo 2 a înviat. Jocul are aceleași avantaje și dezavantaje ca și jocul original de acum 21 de ani, dar și cu câteva mici îmbunătățiri interesante. Cu alte cuvinte ?? Vicarious Visions oferă o revigorare puternică a acestui actor clasic care a revoluționat jocul de rol. Aceasta este o veste minunată pentru toți cei care, singuri sau alături de prieteni, doresc să-și retrăiască amintirile sau să înțeleagă cum era întreaga aură acum aproximativ 20 de ani. Este foarte frumos. Nu știu cât va dura această vrăjeală, pentru că știm acest joc din interior spre exterior? Și jucătorii noi pot fi deja răsfățați pentru titluri mai strălucitoare. ne poate ține cu tine, Diablo 2 a înviat Va trebui să facă mai multe schimbări.

Permiteți-mi să vă spun că nu m-am simțit atât de entuziasmat de prima oră sau două. Și a fost momentul în care am părăsit tabăra necinstită pentru a striga hoardele morții de demoni însetați de sânge? Ei bine, nu, dar după o vreme banul meu a izbucnit din nou Diablo. Și așa am trecut jocul cu adevărat plăcere. Adică funcționează chiar dacă am niște îndoieli în cap. Dar în mai puțin timp decât înainte Progres Despre hack-ul Return of the Ex-King? n? n? slashy.

Nu uitați, acesta nu este rezultatul unui joc Diablo 2. Am emis nota de mai sus remasterizării cu titlul trimis.

Amintiți-vă vraja

NS ?? Nu toată lumea își poate aminti de ce Diablo 2 Da, memento foarte rapid ?? Le dedic atât celor care caută informații, cât și celor care mor de foame într-o călătorie nostalgică. Ei bine, hai să mergem.

Avantaje:

1. bunicul Diablo 2 A devenit unul dintre cele mai frumoase hackuri slash de pe piață;
  2. trimis aproape recreează impresiile de acum 20 de ani;
  3. Există unele ajustări convenabile ?? Piept extins, colectând aur de la sol, statistici personale mai clare;
  4. Multiplayer, ca pe vremuri, minunat pentru a avea o petrecere cu prietenii;
  5. Este practic vechi, bine Diablo 2
READ  Nintendo Direct Mini iunie 2022. Toate reclamele într-un singur loc

Mini:

1. … ceea ce ar putea fi plictiseala, dacă o știm deja;
  2. Nu au existat modificări pentru a face jocul mai distractiv;
  3. Animația personajului se distinge puțin de restul scenei;
  4. Multiplayer ca pe vremuri, cu aceleași probleme (pradă obișnuită, puțină varietate pentru mulți jucători);
  5. Mercenarii sunt mai stupizi decât versiunea clasică (își pierd drumul și reacționează mai rău la amenințări).

Diablo 2 La un moment dat a fost un hack revoluționar (sau RPG de acțiune, apoi în revistele comerciale a fost numit acesta din urmă). Ați arătat amploarea prin care poate fi efectuată sacrificarea? pe demoni și, în același timp, a extins ceea ce începuse prototipul de neuitat, Diablo Din 1996. Jocul ne-a dus printr-o lume imensă, diversă și întunecată a acelor vremuri. Inclusiv nordul frigid și brutal al anexei Domnul DistrugeriiAm călătorit prin cinci țări diferite care vor stabili standardul pentru anii următori. Atmosfera ?? Deși era puțin mai puțin întunecat decât cele din ?? ?? poate fi tăiat. și înspăimântați copiii ei.

cel mai important, Jocul ne-a dat cinci? Apoi, șapte eroi îi putem conduce în cel puțin mai multe moduri. Cu diferite grade de succes, jocul nu a împiedicat experimentele (îmi amintesc încă un om nebun care a condus cu succes un necromant într-o bătălie pregătită pentru luptă apropiată … El l-a numit vrăjitoare, și a fost bine).

Mai presus de toate, a fost o dependență ridicolă. Nu ne-am putut rupe de pe ecrane. Am vrut să învingem un alt șef, să obținem un alt nivel, să obținem un obiect mai bun și să vedem ce urmează. Nu voi menționa alergarea după elemente, pentru că acesta este esența genului care se execută perfect aici. Diablo 2 A avut defectele sale, promisiunile neîndeplinite, precum și o concurență puternică (de ex. Noxa Westwood), dar el a condus. Și astfel, datorită extinderii și petelor, a domnit mulți ani.

Despre ce a fost acest joc? Îl urmăm pe misteriosul Dark Walker care a părăsit Tristram după ce l-a învins pe Diablo în Prima parte și rătăcea spre est. Întotdeauna la est. Oriunde s-a dus, după un timp a existat o hoardă de puieti răi, iar rasa umană a suferit. noi ?? Curățam masele de distrugere și eradicam hoardele de oameni căzuți. Nu cunoaște viața, cea a cărei inimă nu bătea, când Dorel a atacat eroii și a dovedit de ce merită porecla „Trenul durerii”.

READ  Forza Horizon 5 se lansează astăzi cu suport NVIDIA DLSS 3. Încă cinci titluri primesc NVIDIA DLSS 2

Diablo 2 Ne-a înăbușat mintea timp de mulți ani. Diverse jocuri au încercat să se ocupe de legenda sa. Unele erau mai mari și mai detaliate. Cum se face Drumul ExiluluiAsta a adunat deja o bază imensă de jucători ?? dar Unde?? Acolo, în mesajul secundar, era atât de convins Diablo 2 El este regele speciilor (Deși aceste produse noi sunt mult mai fine și mai amuzante.) Cu toate acestea, niciun rege nu guvernează pentru totdeauna, așa cum spunea „clasicul”. Este diferit dacă îi oferiți o activare adecvată. Și asta nu au oferit ?? Specificații pentru viziuni diferite.