IF (post intermitent), sau postul intermitent, nu funcționează, potrivit unei publicații din „The New England Journal of Medicine”.

Oamenii de știință au dat o altă lovitură dietei moderne. Un altul care nu a trecut testul timpului… Este posibil să slăbești ca să nu mănânci de rușine și să pierzi sănătatea?

Copacii sunt verzi, păsările cântă mai tare, iar jurnaliștii din reviste pentru femei se întreabă care noi diete de slăbire câștigă inimile cititorilor lor – și le umple stomacul. A venit primavara! – Cel mai bun moment pentru a pierde în greutate – Nu a fost chestionat de profesor. Barbara Zahorska Markewicz de la Universitatea de Medicină din Silezia, președintele Societății poloneze pentru studiul obezității a murit în urmă cu patru ani, ceea ce de-a lungul multor ani de activitate medicală profesională a ajutat pacienții să slăbească în mod științific și practic. De ce au avut mai mult succes în această perioadă a anului? – Suntem mai dispuși să mâncăm legume și fructe și suntem mai extroverti. O astfel de schimbare a stilului de viață este mai benefică în pierderea kilogramelor din dietă pe tot parcursul anului decât o dietă minune. – Profesorul are dreptate.

Citește și: Mănâncă mai puțin, porțile raiului sunt înguste

În primăvară, există și un impuls mai bun, necesar pentru a începe lupta eroică pentru o silueta zveltă: să port pantaloni scurti, cum să arăt într-un costum de baie și să nu merg la plajă cu o astfel de burtă! Aparent, considerentele estetice sunt cele mai importante pentru o femeie atunci când decide să slăbească. Pe de altă parte, bărbații se mișcă doar atunci când obezitatea le amenință sănătatea.

dieta personalizata

Abundența dietelor nu merge mână în mână cu eficacitatea lor. Daca chiar ar exista unul care sa iti permita sa slabesti permanent fara sacrificii majore si pe termen lung, nu ai avea nevoie de nimic altceva. Îmi amintesc că am rătăcit librăriile în 2017 căutând inspirație pentru un articol despre diferite moduri de a slăbi (a fost publicat sub titlul Boală grea, pentru că obezitatea este o boală, deși aproape nimeni nu o recunoaște ca atare). La acel moment, Empek a vândut 311 articole pe diferite metode de slăbire: „Adios kilograme”, „Mănâncă delicios, slăbește minunat”, „Dieta Paleo”, „Dieta Buddha”. Pe rafturi erau și ediții noi ale cărților Atkins, Mayo Clinic, Montignac, Dukan și Balance Guardians. Cinci ani mai târziu, unele titluri s-au terminat, așa că au fost înlocuite cu idei noi, nu mai bune. Lucrările continuă pentru editorii și creatorii New Miracle Diets, cititorii sunt împărțiți în partea dreaptă a bibliotecii, „Keep Fit”, Jesus Diet („What Can Jesus Eat? The Biblical Recipe”) etc. Altele, tort și retete de deserturi. Același azimut îl aleg revistele orientate către femei care își pun în mod regulat cititorii la o grea încercare de personalitate: pe prima pagină, un interviu cu un model care a slăbit din nou, următorul articol este despre picioarele zvelte ale vedetelor, în la mijloc există o nouă introducere a dietei și, în sfârșit, rețete culinare pentru cele mai delicioase mâncăruri de îngrășare. Iată cum merg afacerile: Slăbește, crește în greutate, crește în greutate, slăbește.

READ  Ce este ninjutsu? Învățare acasă, tehnici, influențe

Între timp, nu există miracole în pierderea în greutate, spun medicii care tratează complicațiile obezității. Pentru a pierde în greutate, trebuie să existe un echilibru energetic negativ. Acest lucru se poate realiza printr-o dietă săracă în calorii, exerciții fizice și, mai ales, perseverență. Lupta cu un cadavru este, într-un fel, o luptă cu propriile obiceiuri, o luptă cu tine însuți. Dar este mai bine să știi cum să nu te înșeli sub supravegherea unui specialist. Majoritatea persoanelor cu dietă se limitează la simple minciuni și se pedepsesc – timp de trei ore nu voi mânca cinci batoane delicioase! Drept urmare, după trei ore, deja cinci bare sunt intacte. Dar la ora patru dispar șapte dintre ei.

Citește și: Mitul Super Dieta

capcane alimentare cu ceas

Dietele de primăvară dispar în fiecare sezon – pentru că atunci când oamenii de știință încep să le analizeze, efectele lor neglijabile devin evidente, descurajând la început potențialii susținători. Este uneori dificil de evaluat utilitatea ideilor de nutriție brevetate în studiile clinice, deoarece metabolismul este determinat de mulți factori care nu pot fi redusi la un numitor comun în populația studiată. Este dificil să se efectueze astfel de examinări pe un număr mare de participanți cu criterii uniforme, care, la urma urmei, sunt influențate de un număr mare de factori de mediu și genetici.

Dar New England Journal of Medicine (NEJM) de joi oferă Articol despre studiul finalizat, unde o echipă chinezo-americană de endocrinologi și epidemiologi a evaluat utilitatea așa-numitei diete de reducere. În acest caz, am verificat timp de un an să văd dacă are sens să limităm mesele la anumite ore din timpul zilei. Răspuns: Nu există. Oamenii care au vrut să slăbească în acest fel nu au slăbit mai mult decât cei care au mâncat la un moment dat.

READ  Mięso in vitro coraz bliżej. Rusza koalicja na rzecz rolnictwa komórkowego w Europie

Există ceva surprinzător în acest rezumat? Pe logica – nu. Dar premisa pierderii în greutate prin reducerea hranei zilnice la cele șase ore alocate acesteia este atât de atractivă încât a câștigat mulți susținători. În practică, este o dietă bazată pe post intermitent – 139 de pacienți obezi pot consuma doar mesele între mesele 8 și 16, cu restricții privind numărul de calorii consumate (1500-1800 calorii pe zi pentru bărbați și 1200-1500 calorii pe zi pentru femei).

Citește și: De ce se îngrașă oamenii dacă vor să fie slabi?

Da, oamenii au slăbit între 6 și 8 kg, dar cei care au respectat intervalele de timp stabilite pentru mâncare și cei care au mâncat imediat după trezire și după-amiaza au făcut-o. De asemenea, nu există diferențe semnificative statistic între cele două grupuri în măsurarea circumferinței taliei și a grăsimii corporale.

Interesant, Consultați The New York Times pentru o recenzie a publicației academice NEJM Acest articol citează din Dr. Ethan Weiss de la Universitatea din California din San Francisco, care a fost cardiolog care studiază de ani de zile efectele dietelor asupra inimii, a fost surprins de ultimele descoperiri. „Am avut indicii din studiile anterioare, dar mai scurte și la scară mai mică, fără participarea grupurilor de control, că oamenii pierd în greutate mâncând doar un timp limitat în timpul zilei” – a recunoscut el (el însuși a urmat acest principiu, așa cum sa spus iar de şapte ani mâncase Doar între prânz şi opt seara). „Le-am rugat statisticienilor să analizeze cele mai recente date de patru ori, până când mi-au spus că mai multă muncă nu va schimba rezultatele”, a recunoscut el.

Într-un alt interviu cu lucrarea, dr. Christopher Gardner, director de cercetare în nutriție la Centrul Stanford pentru Cercetare Prevenție, a spus că nu ar fi surprins dacă limitarea alimentației din când în când la doar câteva ore pe zi ar funcționa: „Aproape orice tip de dietă funcționează. Este bine pentru unii oameni.” Dar noi cercetări confirmă că simpla reducere a aportului caloric zilnic pentru a pierde în greutate este cea mai bună abordare.” Cu alte cuvinte, orice metodă este bună atâta timp cât include limitarea numărului de calorii. Dacă cineva o poate limita doar cu un ceas în mână, adică mâncând la anumite ore, nu prea devreme sau prea târziu, nu are rost să-l descurajăm să facă acest lucru – dar este vorba despre scăderea încărcăturii calorice, este greutatea. pierderea nu efectul Momente misterioase ale zilei.

READ  Broderie pentru copii din hârtie

Citește și: Harta genetică a obezității. De unde vin oamenii obezi?

Obezitatea este tratată, nu slăbirea

Factorul psihologic nu trebuie subestimat. Potrivit dr. Louis C. Aaron, MD, director al Centrului pentru Controlul Cuprinzător al Greutății de la Weill Cornell Medicine din New York, experiența sa a arătat că unii pacienți care au probleme cu o dietă pentru a număra caloriile se descurcă mai bine dacă țin dietă, în consecință. la New York Times. Ei mănâncă doar într-o perioadă limitată de timp în timpul zilei.

Din nou, logica sugerează că riscurile gustărilor sunt mai mici decât atât și nu este un secret pentru orice dietetician sau pentru oricine care încearcă să slăbească că gustările și gustările variază între mese este cel mai mare motiv pentru a crește în greutate. De aici și faimosul efect yo-yoȘi Ca urmare, frustrarea cu încercările ulterioare de a controla carcasa și complicațiile de sănătate, deoarece numărul de kilograme este în continuă creștere.

Citește și: Un stomac gol, un cap subțire sau cum să nu fii prost la dietă

Deci, potrivit prof. Magdalena Olszanecka-Glinianowicz, președinte al Societății poloneze pentru studiul obezității, însuși conceptul de „slăbire” nu are nimic de-a face cu sănătatea: – Scăderea în greutate, care duce la revenirea rapidă în greutate după pierderea rapidă în greutate, duce la modificări nefavorabile ale compoziției corporale (procent crescut de grăsime) și adesea și la dezvoltarea complicațiilor obezității. În multe cazuri, este cauzată de deficiențe nutriționale sau de complicații din excesul anumitor nutrienți din dietă.

Medicii trebuie adesea să se ocupe de efectele pierderii în greutate asupra dietelor bogate în grăsimi și proteine. – Mai mult, modificarea compoziției corporale și reducerea cheltuielilor de energie ca urmare a pierderii masei musculare face ca tratamentul eficient al bolii să fie mai dificil. – adaugă profesorul. Olzanica Glinjanovic. În opinia ei, chirurgii obezității găsesc adesea victime ale „industriei de slăbire”.

Deci ce în schimb? Leac pentru obezitate! Pentru că este posibil ca tratamentul de slăbire să fie dăunător sănătății dacă cineva o face singur sau urmează tendințe diferite.

Citește și: Obezitatea, adică corpul este prea mare. Povestea disparitiei

Bona Dea

"Creator. Bursă de alcool. Maven web extrem de umil. Scriitor rău. Tv ninja."

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Read also x