Nintendo a fost acuzată că a „distrus în mod activ” istoria jocului. Fundația critică decizia japoneză

Nintendo a fost acuzată că a „distrus în mod activ” istoria jocului.  Fundația critică decizia japoneză

Decizia lui Big N de a restricționa complet accesul la eShop pentru utilizatorii de platforme precum Nintendo Wii U și 3DS nu a fost primită cu entuziasm de jucători și de alți observatori din industrie. Există, de asemenea, o organizație de caritate specializată în arhivarea și conservarea produselor de jocuri video.

În urmă cu câteva zile, am raportat despre schimbările care vor avea loc în 2023 – Nintendo intenționează să taie Nintendo Wii U și 3DS din magazinul digital, datorită cărora mulți jucători nu vor putea cumpăra multe produse în mod legal. Baza de date este formată din aproximativ 1.000 de titluri, care în multe cazuri erau exclusiviste pentru platformele japoneze și au fost publicate doar în formă digitală.

Video Game History Foundation, o organizație non-profit specializată în protejarea, arhivarea, conservarea și diseminarea cunoștințelor despre istoria jocurilor video, a reacționat extrem de negativ la știri. În mesajul oficial Twitter Reprezentanții organizației și-au exprimat înțelegerea importanței comerciale a deciziei, dar au subliniat că, după închiderea magazinelor, capacitatea utilizatorilor de a achiziționa noi produse va fi sever limitată.

„Declarația noastră cu privire la închiderea magazinelor digitale Nintendo vechi.”

„Deși este regretabil că oamenii nu vor mai putea achiziționa jocuri digitale pentru 3DS sau Wii U, înțelegem realitățile de afaceri care au influențat această decizie. Ceea ce nu înțelegem este ce așteaptă Nintendo de la fanii săi care vor să joace. aceste jocuri în viitor.”

împreună Membrii fundației i-au acuzat pe liderii Nintendo de „distrugere activă” și că au afectat negativ istoria jocurilor video – Această problemă se referă la incapacitatea de a face disponibile produse individuale ca parte a activității bibliotecilor sau a altor instituții care se ocupă cu industria jocurilor. Video Game History Foundation îi încurajează pe proprietarii Big N să se gândească la asta și să găsească un stand comun care să fie util fanilor jocurilor pentru consolă.

„În calitate de membru plătit al Asociației Software-ului de Divertisment, Nintendo finanțează în mod activ activități de lobby care împiedică chiar și librăriile să ofere acces legal la aceste jocuri. Nu furnizarea accesului comercial este de înțeles, dar împiedicarea activității instituționale pentru păstrarea acestor titluri este efectiv devastatoare pentru înregistrarea jocurilor video. .”

După anunț, Frank Cevaldi, fondatorul și unul dintre directorii Fundației pentru Istoria Jocurilor Video, le-a sugerat jucătorilor să descarce ilegal articole și echipamente de hacking.

READ  PS5 cu vânzări duble de XSX | S în 2022? Analiştii nu au nicio îndoială